12/7/14

Blank Space


Przepraszam za tak długą nieobecność (jak na mnie miesiąc to długo).
Tęsknię za tym blogiem, ale robię co mogę by następna notka powstała.
Co mnie zatrzymało? Zamówienia. Zrealizowałam dwa, jeszcze dwa czekają w kolejce, ale zrealizuję je po dodaniu notki.
Niestety mam mnóstwo nauki i nie jestem w stanie pogodzić wszystkiego. Notka się robi, wzięłam pod uwagę wiele próśb z komentarzy (nie tylko tych spod ostatniego posta), więc postaram się Was nie zawieść!

Nie pytajcie mnie kiedy będzie nowa notka. Będzie ona może w weekend za tydzień, może w weekend za dwa tygodnie. Zależy od tego czy na uczelni nie wyskoczą mi z jakimś kolokwium, a wykładowcy lubią robić takie numery.
Nie zapomniałam o blogu, notka się tworzy i będzie. Chciałam Wam tylko tyle napisać, bo uważam, że zasługujecie na jakieś informacje. 
Ciao! *.*

 

5 comments:

  1. Spokojnie kochana, będziemy czekać, bo jest na co! Już nie mogę się doczekać nowej notki. Jednak miałabym do ciebie prośbę, jeśli ci się uda to mogłabyś dodać chociaż jeden szablon uniwersalny? Po prostu pilnie potrzebuje na swojego bloga a te twoje stare nie pasują mi zbytnio kolorystycznie. Oczywiście to tylko prośba i niczego nie oczekuję, ale byłoby mi bardzo miło.
    Pozdrawiam kochana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałabym "oczywiście," ale nie mogę tego obiecać. Obiecałam do tej notki paringi i teraz siedzę nad nagłówkami z parami. Uniwersalnego nie miało być. Może napisz mi kolorystykę itp. Ewentualnie nagłówek jaki cię interesuje, wtedy mogłabym coś pomyśleć, ale nic nie obiecuję, żeby cię później nie zawieść, jakbym szablonu jednak nie zrobiła. :)

      Delete
    2. Jeśli chodzi o kolorystyke to potrzebowałabym takie ciepłe ale mroczne kolory jak bordo, granat, śliwkowy... ogólnie to zależy mi na nagłówku z Justinem i Jasmine Villegas lub z samym Justinem.
      Dziękuję ci w ogóle że masz chęci i że mimo tylu spraw na głowie i tak chciałabyś wykonać to na moją prośbę.
      Pozdrawiam <3

      Delete
  2. haunted
    Pobrałam szablon 'We Both Went Mad' na adres http://oh-lu.blogspot.com/ :)
    Mam pytanie odnośnie pobocznych linków, mianowicie chciałabym dodać jeszcze trzy, ale pojawiają się już na obrazku. :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Źle kodowałam i dlatego, dziękuję za podpowiedź! :)

      Delete

Followers

Template made by Robyn Gleams