7/24/14

Speechless.

 
*Znalazłam folder z pracami z przed dwóch lat i postanowiłam użyć jednej jako sygnaturki ;)

Przepraszam, że notka dopiero teraz, ale podłapałam pracę i codziennie od 9 do 17 nie ma mnie w domu, a jak wracam to jestem strasznie zmęczona i nie mam ochoty na nic. Dodatkowo wcześniej zrobiłam sobie tydzień wolnego od grafiki i jakoś tak się przeciągnęło z tą notką, ale wreszcie dziś wzięłam się za siebie, dokończyłam ostatni szablon, który planowałam zrobić do tej notki i już wszystko dodaję. 
Kolejna notka też nie pojawi się wcześniej niż za dwa tygodnie, ale w komentarzach możecie proponować szablony, a ja z pewnością zrobię coś z komentarzy, z tym, że propozycje, których nie wykonałam z poprzednich notek nie przechodzą na następną. Jeśli nadal jesteście zainteresowani danym szablonem, którego nie wykonałam, po prostu ponówcie komentarz pod tą notką. :)
Zamówienie nadal niewykonane, ale obiecuję, że teraz pierwsze co, to zabieram się za zamówienie, ale to nie wcześniej niż po weekendzie.


A co do zamówień, to nadal nie przyjmuję, ale jakby ktoś miał bardzo ciekawego bloga, był przekonany, że akurat u mnie chce zamówić szablon i blog byłby popularny, to proszę wysłać zamówienie, może przyjmę. :)

Zrobiłam cztery szablony z: Rihanną, Ellie i Cailin, Justinem (ze skrzydłami, ale nie mam pojęcia czy o to chodziło osobie, która to proponowała) i zrobiłam szablon z Zaynem i Barbarą. Uwaga: osoba, która proponowała ten szablon niech napisze do mnie (może być to komentarz) a ja doślę Ci nagłówek z napisem, jaki proponowałaś, bo wersja szablonu do pobrania dla wszystkich nie ma napisu.

To by było na tyle. Piszcie propozycje, piszcie czy pracę Wam się podobają i jakich prac chcielibyście, abym dodawała więcej! :)



   I pamiętajcie o informowaniu w komentarzu o pobraniach!!  


SZABLONY

SZABLON "Kisses from Rihanna":
1. trój-kolumnowy, wszystkie kolumny nieruchome, oprócz środkowej, z tekstem.
2. Czarno-biały z grafiką z Rihanną.
3. Gadżety: tekst, statystyka, obserwatorzy, button, archiwum, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
4. POBIERZ SZABLON 

http://funkyimg.com/i/JBRv.jpg

SZABLON "Change Me":
1. trój-kolumnowy, boczne kolumny wraz z nagłówkiem nieruchome.
2. Zielony z Justinem (propozycja z komentarzy).
3. Gadżety: tekst, statystyka, obserwatorzy, button, archiwum, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
4. POBIERZ SZABLON 
http://funkyimg.com/i/JBRs.png


SZABLON "Ritual":
1. trój-kolumnowy, wysuwane gadżety: botton i obserwatorzy. Statystyka i tekst - nieruchome.
2. Zielono niebieski z nagłówkami do wyboru: Ellie Goulding i Cailin Russo (propozycja z komentarzy).
3. Gadżety: tekst, statystyka, obserwatorzy, lista linków, button, archiwum, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
4. POBIERZ SZABLON 



http://funkyimg.com/i/JBRw.png  http://funkyimg.com/i/JBRu.png



SZABLON "Variable":
1. jednokolumnowy, nagłówek nieruchomy, wysuwane gadżety: menu, statystyka, button. Inne gadżety w stopce.
2. Ciemno zielony z Zaynem i Barbarą (propozycja z komentarzy).
3. Gadżety: tekst, statystyka, obserwatorzy, button, archiwum, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
4. POBIERZ SZABLON 
5. Dodatkowy nagłówek z Barbarą i Justinem jest w tej notce
 
http://funkyimg.com/i/JBRx.jpg 



 PS: Ostatnio natknęłam się na szablon, który był wzorowany na moich szablonach z ostatnich notek. W sumie powinnam się cieszyć, że ktoś powiela moje pomysły, bo to znaczy, że się podobają! Ach... ;)

To do następnej notki. Bye! *.*

21 comments:

  1. ja bym była wdzięczna,gdybyś zrobiła szablon na canadianhorrorstory.blogspot.com tak sam jak Variable,tylko z Demi i Justinem (fotki: http://demipictures.com/displayimage.php?album=1387&pid=132661#top_display_media http://bieberphotos.com/displayimage.php?album=lasthits&cat=2&pid=162963#top_display_media oczywiście niech będą czarnobiałe ) i prosiłabym,żebyś to,co zielone zamieniła na taki ciemny czerwony :3 Będe Ci naprawdę bardzo bardzo bardzo wdzięczna

    ReplyDelete
  2. Zaglądam tutaj systematycznie, choć komentuję po raz pierwszy. Jestem pod wrażeniem twoich prac. Szablony są dopracowane i prezentują się świetnie, a do tego wszystkie grafiki, zdjęcia i dodatki idealnie współgrają, a nawet gdy jest ich więcej... nic nie jest pstrokate.
    Masz ogromny talent i widać, że potrafisz posługiwać się programami graficznymi, a także twoja orientacja w html'u, czy tam css'ie musi być na odpowiednim poziomie.
    Ot, po prostu zachwycam się tym co tworzysz.
    Bo choć nie przepadam za Justinem to u Ciebie widziałam kilka szablonów, które mimo jego postaci mnie urzekły.
    I tyle w tym temacie. ;)

    Przy okazji od siebie rzucę jakąś propozycję, a co mi tam. Jestem na etapie dość specyficznym, więc moje propozycje mogą być dziwne, ale... (sama to stwierdzisz.)
    Miło by było na szalonie ujrzeć postaci takie, jak: Matt Bomer (aktor), Jonathan Rhys Meyers (aktor), Olivier Giroud (piłkarz), Mathieu Debuchy (piłkarz), Remy Cabella (piłkarz), Bastian Schweinsteiger (piłkarz), CyberGoth Girl (jakakolwiek) i byłabym niezwykle szczęśliwa widząc coś z tą panią: http://peachofficialmusic.tumblr.com/tagged/photosofpeach ;)
    To takie luźne propozycje, tak po prostu.
    Pozdrawiam i w ciszy podziwiam twoją pracę.
    Taka milcząca fanka ze mnie.

    ReplyDelete
  3. Śliczny szablon *,* Dziękujeeeee ci bardzoooo bardzoo i zgłaszam się po nagłówek z napisem :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu jest link:
      http://funkyimg.com/i/Jzbc.png

      Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Przepraszam, że nie dodałam tego trzeciego zdjęcia, ale zaburzyłoby mi kompozycję ;) I przepraszam, że tak późno!

      Delete
  4. najbardziej podoba mi się szablon z Barbarą i Zaynem.
    wszystkie twoje szablony są cudowne, ale to już wiesz ;)
    @misiaczekZayn

    ReplyDelete
  5. to znowu ja xD

    wszystkie szablony są boskieświetneidealne po prostu takie jkdshfjkds

    może szablon z Lisą Cimorelli, Katy Perry lub Kylie Jenner ?

    oh i

    haunted

    pobieram szablon z Ellie na bloga http://dems-in-wonderland.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uh przez komplikacje z szablonem pobieram "Change Me" na ten sam blog :)
      haunted

      Delete
    2. haunted jednak jest to szablon "What Goes Around, Comes Around"

      Delete
  6. moon light princessJuly 25, 2014 at 5:28 PM

    hejka. niedawno znalazłam twojego i muszę przyznać że twoje szablony są niesamowite. naprawdę masz wielki talent. wychodzę też z propozycją bo czytałam że je przyjmujesz. nie tu żadnego szablonu z arianą grande. a widziałam że jest wiele blogów gdzie główną bohaterką jest właśnie ona, więc może jakiś szablon z nią? ;)

    ReplyDelete
  7. "Change Me"- Cudowny, najlepszy.
    Czy mogłabyś zrobić ''dla mnie'' szablon o podobnym układzie, z tym, że nie zielony, a z elementami bordowego? No i z Harrym Stylesem, lub Astrid Bergès-Frisbey :)
    Cóż, a najlepiej z oboma, ale coś czuję, że to już nie twoja bajka.
    Będę w niebo wzięta.

    ReplyDelete
  8. zdecydowanie lepiej Ci wychodzi kod niż grafika, ale i tak jestem pod wrażeniem :)

    ReplyDelete
  9. haundet "Change Me" na http://milosc-vs-nienawisc-fallen-bieber.blogspot.com/ Naprawdę, gdy proponowałam ten szablon nie spodziewałam się takich efektów, bo nie zawsze Justin fajnie wychodzi ze skrzydłami, ale szablon jest genialny jest genialny :)

    ReplyDelete
  10. Hej. Twoje pracę są przecudne :D

    Pobrałam "Parts Of Me" na bloga http://the-chase-fanfiction.blogspot.com
    Hasło: haunted

    ReplyDelete
  11. Hasło: haunted
    Pobrałam "Parts Of Me" na bloga http://the-chase-fanfiction.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. hasło 'haunted'
    SZABLON "Untitled" na http://morethanfriendsff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Hej, ja w sprawie tego szablonu z Zaynem i Barbarą w kwestii przerobienia tego nagłówka na Justina, prosiłaś bym napisała także piszę i przypominam :) Kocham wszystkie twoje szablony, dziękuję z góry jeszcze raz za możliwość poprawienia tego szablonu specjalnie dla mojego bloga :)

    ReplyDelete
  14. Hej, pobrałam szablon: http://funkyimg.com/i/Jme5.jpg
    na bloga" http://seven-fanfiction.blogspot.com/
    hasło: haunted
    Szablon jest cudowny. Jednak mam pytanie: czy byłaby szansa na inny nagłówek? Konkretnie mam na myśli zamianę na Harrego Stylesa. Jeśli nie, to rozumiem i przepraszam za kłopot :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie :) zrobię i dodam w kolejnej notce :D

      Delete
    2. Dziękuje Ci bardzo, czekam niecierpliwie :D

      Delete
  15. haunted
    pobrałam szablon Light Me Up na bloga: hush-fanfiction.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  16. A może szablon z Larrym? Myślę, że wielu osobom by się przydał. Taki w wiosennych kolorach :)

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams