6/6/14

Thief in the night

W sumie dziś nie miało pojawić się notki, ponieważ chciałam do niej zrobić więcej nagłówków, ale obiecałam na dziś szablon z Demi, więc notkę dodaję.
Jeśli chodzi o nagłówki, to bardzo mało będzie się ich pojawiało, ponieważ... Jakoś mi nie idą. Uważam, że to bez sensu, jeśli zrobię jakiś nagłówek i tylko go dodam. Wolę od razu dopisać do niego kod i zrobić cały szablon, dlatego głównie robię nagłówki pod kątem szablonów, a nie jako samodzielne prace. Możliwe, że z nagłówkiem z Demi, który dziś dodałam, zrobię szablon.
W najbliższym czasie mam zamiar zrobić więcej szablonów z Demi i Ellie Goulding, a także może z Seleną, bo widzę, że mają wzięcie ;) Oh i chyba z Ritą Orą, bo wpadły mi w oko jej śliczne zdjęcia. Może wyjdą z Waszej strony jakieś propozycje?
Nowa notka pojawi się... za jakieś dwa tygodnie. I wtedy najprawdopodobniej otworzę zamówienia.
Do tego czasu uporam się z zaległymi, bo to nie jest tak, że jeśli piszę, że nie zbieram zamówień to ich nie mam. Zawsze znajdzie się taki odważny, który napisze maila, a ja głupia się zgodzę na zrobienie szablonu. xD Dodatkowo zajmuję się pisaniem tutoriali z CSS, więc będę powolutku je dodawała.
Czy kogoś interesowałyby stocki, ale takie inne, np. skolekcjonowane zdjęcia z sesji Rihanny, Justina, Seleny itp? Mam tego mnóstwo.
Ok, wrzucam, najpierw nagłówki później szablony.
Do szablonu z Ritą Orą zrobiłam nagłówek na zamówienie, który doślę na maila osobie zamawiającej, także w paczce jest tylko jeden nagłówek, nie jest wymienny.
Dodatkowo jeden szablon odtworzyłam z zamówień, ponieważ autorka bloga chwilę po tym jak otrzymała ode mnie szablon, zmieniła go, co mnie zdziwiło, bo według mnie, to jest jestem z moich najlepszych szablonów, także postanowiłam go odtworzyć i wrzucić jako szablon wolny.

NAGŁÓWKI

http://funkyimg.com/i/HLdV.png http://funkyimg.com/i/HLe1.png

SZABLONY

SZABLON "I pray for us":
1. trój-kolumnowy, header, strony w lewej kolumnie nieruchome, tekst jest wysuwany.
2. Kolorystyka jasna, pastelowa, z Justinem i Miley.
3. Gadżety: tekst, statystyka, obserwatorzy, lista linków, button, archiwum, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
4. POBIERZ SZABLON 

http://funkyimg.com/i/HLdZ.png

SZABLON "Nightingale":
1. trój-kolumnowy, header i tekst w lewej kolumnie i poziome strony są nieruchome.
2. Kolorystyka jasna, pastelowa, z Demi.
3. Gadżety: tekst, statystyka, obserwatorzy, lista linków, button, archiwum, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
4. POBIERZ SZABLON 

http://funkyimg.com/i/HLdY.jpg


SZABLON "Thief in the night":
1. trój-kolumnowy, header i strony w kółkach są nieruchome.
2. Kolorystyka jasna, z Rihanną.
3. Gadżety: tekst, statystyka, obserwatorzy, lista linków, button, archiwum, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
4. POBIERZ SZABLON 

http://funkyimg.com/i/HLdX.jpg


SZABLON "Lose Control":
1. trój-kolumnowy obie kolumny, oprócz środkowej, są nieruchome.
2. Kolorystyka jasna, z Ritą Orą + nagłówek z zamówienia.
3. Gadżety: tekst, statystyka, obserwatorzy, lista linków, button, archiwum, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
4. POBIERZ SZABLON 

http://funkyimg.com/i/HLdU.jpg http://funkyimg.com/i/HLdW.jpg
 





Szablon na zamówienie:

http://funkyimg.com/i/HLea.jpg


26 comments:

  1. haunted
    tak jak obiecywałam szablon z Demi ląduje na blogu anythingcouldhappen-ff.blogspot.com : )

    twój stalker x

    ReplyDelete
  2. haunted xD znowu
    pobieram szablon lose control na http://dems-in-wonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Dziękuję bardzo za szablon :D Jest piękny!

    ReplyDelete
  4. Najbardziej podoba mi się szablon z Demi ale ten drugi, z Rihanną i ten ostatni z Justinem i Seleną :D Ale strasznie się cieszę, że planujesz zrobić szablony z Ritą, może coś wybiorę ^^
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Witam :)
    Prace są ładne, fajne kolorki pomysły itp :) Ale radziłabym szukać zdjęć lepszej jakości, lub ich nie rozciągać bo to widać na pracy . A szablony ciekawe, jednak bardzo przypominające szablony Yass i całe te kody css ; > Fajnie by było zobaczyć u ciebie coś oryginalnego i twojego. Bo zbyt wielkie inspirowanie się innymi nie wychodzi na dobre ; )
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Zdjęć nigdy nie rozciągam. W jakim szablonie mam niby "rozciągnięte" zdjęcie?
      2. Tylko jednym szablonem się inspirowałam. Był to szablon na spis ff, i z administratorką miałyśmy problem jak zmieścić taką ilość etykiet na blogu. Ona podała mi linka do jednego z blogów Yass i poprosiła o coś takiego, więc zrobiłam to. Chciała prawie taki sam szablon, czego zrobienia odmówiłam pisząc, że nie mam zamiaru kopiować prac innych.
      Ja nie wypisuję na innych blogach kto czym się 'inspirował' i co 'kopiował' pomimo tego, że połowa szabloniarni robi niemalże takie same szablony, różniące się jedynie kolorystyką.
      Nadal uważam, że moje prace są oryginalne i inne. Wielu także tak uważa zasypując akurat mnie zamówieniami, a nie innych, dlaczego? Dlatego, że akurat moje prace im się podobają. Proste. Pozdrawiam :)

      Delete
    2. Najpierw piszesz że na jakiś się wzorowałaś, potem że wcale nie bo i tak twoje prace są oryginalne. Wybacz ale tak nie jest. Zamówieniami zasypują cię osoby które zadowalają się najniższą jakością. Wystarczy ze zgłoszą do oceny swoje blogi pod kątem szablonu i wtedy może ktoś do nich przemówi że niewarto u ciebie zamawiać.
      "Ja nie wypisuję na innych blogach kto czym się 'inspirował' i co 'kopiował' pomimo tego, że połowa szabloniarni robi niemalże takie same szablony, różniące się jedynie kolorystyką."
      Naprawdę uważasz że jak inni kopiują od Yass to ty też możesz? Że skoro inni od niej zjeżdżają i ty im tego nie wypominasz to oni też powinni siedzieć cicho i ci nie wypominać? Uważasz że takie skopiowane szablony są twoje i oryginalne? Co masz na swoją obronę? Bo słowa które to zacytowałam to najwyższy szczyt chamstwa i jeśli tak właśnie uważasz to graficzna rodzina prędzej czy później się od ciebie odwróci.

      Delete
    3. Z Anonima możesz dużo pisać.
      Nie napisałam, że kopiują od Yass, tylko do siebie nawzajem, wystarczy spojrzeć na prace. Czytaj ze zrozumieniem.
      Przyznałam, że na jednego bloga zainspirowałam się rozwiązaniem etykiet takim jakie wymyśliła Yass. Ale inne moje szablony staram się robić po swojemu.
      Zacznijmy od tego, że CSS i grafika mają swoje ograniczenia i nie da się nic bardzo oryginalnego wymyślić i trzeba się posługiwać tym czym możemy, także mimo wszystko szablony są podobne do siebie. Każde.
      I nie obrażaj osób, które zamawiają u mnie szablony, bo każdy ma swój gust i mimo wszystko każdy kto prowadzi bloga, JAKIEGOKOLWIEK, ma prawo mieć fajny szablon. Ja nie dzielę osób zamawiających u mnie szablony na podkategorie. Jeśli przyjmuję zamówienie to staram się po pierwsze sprostać zamówieniu i zrealizować to co chciała dana osoba, a po drugie zrobić mimo wszystko to po swojemu, nie odchodzić od własnych pomysłów i zrobić to najlepiej jak potrafię.
      Mnie na prawdę NIE OBCHODZI to, co dzieje się na katalogu, to co tam wypisujecie i to co myślicie.
      Szablony robię dlatego, że to lubię robić i nie mam zamiaru przestawać. I dopóki ludzie będą je pobierać i będą je zamawiać akurat u mnie, to będę je robić. To czy wam się podobają, czy nie, nie obchodzi mnie. Nigdy nie byłam w żadnej 'rodzinie' grafików, czy jak ty to tam nazwałaś.
      Swój blog od zawsze inaczej "reklamowałam" i jakoś nie narzekam na zastój na blogu. Zawsze jakoś sobie radziłam bez niczyjej pomocy. Co najważniejsze, blog działa od stycznia, a wpisałam się do spisu, z tego co pamiętam, dopiero w maju. Więc nie pieprz mi tu o jakiejś "rodzinie". Sorry, rodzinę to ja mam w domu. Mam swoje życie i nie myślcie, że komputer, internet i to co się tu dzieje jest dla mnie najważniejsze. Nie myślcie, że się przejmuję tym co tam wypisujecie. Gdyby tak było, bym to czytała i co najważniejsze, bym się jakoś do tego odniosła. Nie czytam, tym samym nie odnoszę się do tego, bo nie mam zdania.

      Delete
    4. Nie stwierdziłam, że ukradłaś kody tylko że są łudząco podobne i to bardzo więc tej oryginalności tutaj nie widzę i tyle. A jeśli chodzi o jakoś, to chodziło mi o nagłówki. Skoro nie rozciągasz to w takim razie szukaj zdjęć lepsze jakości. To była tylko rada;] A ty naucz się przyjmować trochę krytyki bo zazwyczaj na tym polega komentowanie. Każdy pisze to co uważa na temat twoich prac skoro je upubliczniasz i nie zawsze będą to miłe komentarze. Radzę ci przyjmować trochę krytyki i na tym się uczyć nie popełniając tych samych błędów. To tyle.
      Agresor nie potrzebny.
      Pozdrawiam

      Delete
  6. Cześć :) Mam pytanko... jak dodać własny szablon na blogger :( ? Na prawdę nie wiem :O Jak chcę dodać pisze "Sprawdź (..)" :( PROSZĘ POMÓŻ MI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
    Replies
    1. wszystko jest opisane w 'instalacji' a reszta w dokumencie tekstowym dołączonym do paczki z szablonem.

      Delete
  7. hunted pobieram szablon miley i justin

    ReplyDelete
  8. na teo bloga http://justin-drew-bieber-ff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Witam! Pobieram szablon.
    Nazwa: Need you right near me.
    Hasło: haunted.
    Adres bloga: www.all-your-secret.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Moglabym prosic o wiecej szablonow wolnych z nina dobrev? kolezanka szuka nowego szablonu do swojego bloga a ja uwielbiam twoje prace i chcialabym jej polecic:))
    z tej notki najlepszy jest szablon z demi, rihanna i justinem z selena ;* piekne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaram się zrobić jakiś z niną dobrev do następnej notki. :)

      Delete
  11. A teraz ja powiem coś o twoich pracach, może je pohejtuje może nie....
    TWOJE SZABLONY SĄ ZAJEBISTE, ROBISZ JE ŚWIETNIE I NA SWÓJ SPOSÓB. SĄ CUDOWNE SAMA CHCĘ ZAMÓWIĆ U CIEBIE SZABLON. CI KTÓRZY PISZĄ TAKIE RZECZY, LUDZIE ODWAŻNI PISZĄCY Z ANONIMA, POWINNI SIĘ ZAMKNĄĆ BO SAMI BY CZEGOŚ TAKIEGO NIE ZROBILI.


    Dziękuję to wszystko co miałam do powiedzenia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Myślę, że nie tylko ty tak myślisz, skoro cały czas jestem zasypywana zamówieniami. :)

      Delete
    2. No widzisz! Masz talent i masz piękne szablony! Twój blog jest moim ulubionym blogiem z szablonami :)

      Delete
  12. Może jakiś szablon z Harrym? W ciemnej, bordowej (?) kolorystyce?
    Byłoby miło ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję <3
      Oczywiście z Harrym Stylesem, ale ja wiem, że ty wiesz :D

      Delete
  13. haunted :)
    Pobieram szablon I ve been feeling every thing na bloga :
    http://thirteen-wounds-ff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Hasło: Haunted
    Pobieram szablon Treacherous z Justinem na bloga http://change-tlumaczeniepl.blogspot.com/
    + Mogłabyś mi pomóc? Zakładka z linkami przesunęła mi się trochę w górę przez co nachodzi na pasek z tytułem. Wiesz może co z tym zrobić?

    ReplyDelete
  15. To znowu ja! Zrobiłam już tą kolumnę z linkami, ale mam kolejny problem XD Dodałam button innej szabloniarni u której zamawiam szablon i nachodzi mi on na tekst. Pomogłabyś mi?

    ReplyDelete
  16. Pobieram nagłówek na blog http://jblimitedfreedom.blogspot.com/
    Hasło: Haunted

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams