6/19/14

I've got a big ego



Witajcie! Dziś mam dla Was kilka miłych i niemiłych informacji.
Zacznę od tych niemiłych.
Obiecałam ostatnio dodawać instrukcje CSS i podobne rzeczy. Niestety po akcji z katalogiem i po tym jak potraktowali mnie inni graficy, postanowiłam nie udostępniać na blogu żadnych instrukcji dotyczących robienia szablonów. Blog powstał abym mogła prezentować szablony do pobrania i zbierać zamówienia, powstał z myślą o autorach fan-fiction i podobnych blogów, a nie z myślą o grafikach i osobach chcących się czegoś douczyć. Dlatego jasno mówię: na Play With Me Hide And Seek nie znajdziecie żadnych instrukcji CSS. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć o pojedyncze kody, zapraszam na pytania na ASKU

A ta miła wiadomość to powrót zamówień.
Przyjmę TRZY zamówienia. Liczy się kolejność wysłania maila zgodnego z regulaminem i instrukcją zamawiania (uwaga jeden pkt i w regulaminie i w instrukcji uległ zmianie, więc proszę o ponowne ich przeczytanie) ale tym samym zastrzegam sobie prawo do odrzucenia zamówienia.
Gdy na podstronie ZAMÓWIENIA będzie pisało, że nie przyjmuję zamówień, nie wysyłajcie mi maili, bo wszystkie odrzucę. Ale tym razem chciałabym wybrać jakieś ciekawsze, bardziej kreatywne zamówienia, więc możliwe, że będę bardziej wybredna niż zwykle.


Jeszcze jedna informacja. 
Jeśli chodzi o szablony wolne, które wykonuję, to pierwszeństwo mają zawsze propozycje z komentarzy, bo wszystkie staram się spełnić. Dlatego polecam proponować, bo sama nie chcę robić monotematycznych szablonów, tylko zadowolić większość fandomów. :)
W sumie chciałabym zrobić szablon z nagłówkiem z Justinem, który dodałam w ostatniej notce, ale nie wiem jakie inne szablony Wy chcielibyście oglądać i pobierać, więc czekam na propozycje. :)

PAMIĘTAJCIE, ŻEBY INFORMOWAĆ MNIE O KAŻDYM POBRANIU SZABLONU, W KOMENTARZU. WTEDY MAM SZANSĘ ZERKNĄĆ JAKO GO ZAINSTALOWALIŚCIE NA WASZYM BLOGU I ZAPROPONOWAĆ EWENTUALNE POPRAWKI. :)

Nowa notka, znowu pojawi się za jakieś dwa tygodnie, a dziś mam dla Was tylko szablony.


SZABLON "Fire Starter":
1. trój-kolumnowy, header, strony i tekst w lewej kolumnie nieruchome.
2. Kolorystyka utrzymana w brązach i ugrach, z Niną Dobrev. (szablon z propozycji)
3. Gadżety: tekst, statystyka, obserwatorzy (w stopce), lista linków, button, archiwum, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
4. POBIERZ SZABLON 

http://funkyimg.com/i/J1Yc.jpg


SZABLON "Maroon template":
1. trój-kolumnowy, header, strony na górze nieruchome.
2. Kolorystyka biało-bordowa, z Harrym. (szablon z propozycji)
3. Gadżety: tekst, statystyka, obserwatorzy (w stopce), lista linków, button, archiwum, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
4. POBIERZ SZABLON 
http://funkyimg.com/i/J1Yd.jpg


SZABLON "Such a huge ego":
1. cztero-kolumnowy, wszystkie kolumny nieruchome, oprócz kolumny z treścią notki.
2. Kolorystyka ciemna: niebiesko-zielona.
3. Gadżety: tekst, statystyka, obserwatorzy (w stopce), lista linków, button, archiwum, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
4. Szablon całkiem inny od dotychczas spotykanych. Gdy wchodzi się na bloga, widzi się tylko nagłówek, ale gdy kursorem przewinie się stronę w dół, nagłówek się usuwa i ukazuje nieruchome kolumny, które są pod nim. Na screenach postarałam się to pokazać jak najlepiej umiałam.
5. POBIERZ SZABLON 

http://funkyimg.com/i/J1Yb.jpg





Zamówienia:


http://funkyimg.com/i/J1Y8.jpg     http://funkyimg.com/i/J1Ya.jpg 

http://funkyimg.com/i/J1Ye.jpg

Chciałam Was jeszcze serdecznie zaprosić na bloga o Rihannie: RihannaNavy.
Był on regularnie prowadzony na pingerze (oczywiście regularnie go odwiedzałam), teraz przeniósł się na blogspot i miałam okazję zaprojektować na tego bloga szablon. 
Możecie się dowiedzieć wielu ciekawostek i śledzić na bieżąco życie Rihanny! :)

20 comments:

  1. szablony świetne x najbardziej podoba mi się ten z Justinem so
    haunted
    pobieram szablon Such a huge ego na bloga anythingcouldhappen-ff.blogspot.com

    pozdrawiam, Dems <3

    ReplyDelete
  2. Wysłałam zamówienie na szablon. Mam nadzieję, że zgodzisz się go zrealizować.

    ReplyDelete
  3. Pobieram "Maroon template" na http://its-nothing-princess.blogspot.com/
    Ale to było do przewidzenia :3
    Piękny, lepszy już być nie mógł.

    ReplyDelete
  4. w szablonie z Niną brak nagłówka:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój błąd, zły plik wrzuciłam na hosting. Dziękuję za informację, już jest poprawiony :)

      Delete
  5. haunted "Such a huge ego" na http://help-me-i-need-you-love-justin-bieber.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. haunted
    pobieram szablon "Fire Starter" na bloga http://danger-when-it-is-not-everything.blogspot.com
    i jakbyś mogła mi pomóc: trochę tekst wchodzi na nagłówek, co z tym zrobić? :)
    /Klaudia :)
    I siostra miała rację, robisz wspaniałe szablony <3

    ReplyDelete
  7. haunted
    pobieram szablon Love and affection na bloga http://nix-fanfiction.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Z 1D chciałabym robić więcej, ale mam problem ze zdjęciami. Więc jeśli byś mogła mi podesłać trochę na mojego maila couldabeentheone@gmail.com wg tego co tu napisałam: http://graphicsbyme4you.blogspot.com/p/kadrowanie.html
      Byłabym ogromnie wdzięczna, bo nie chcę cały czas używać tych samych zdjęć, a jak z każdą gwiazdą umiem wyszukać zdjęć, to z 1D jakoś mam problemy :(
      A na pewno pojawi się z Niallem :D

      Delete
  9. Szablony są rewelacyjne. Jestem pod ogromnym wrażeniem, naprawdę. Jeszcze nigdzie nie widziałam tak pięknych CSS'ów.

    Podesłałam swoje zamówienie na maila. Pozdrawiam! :).

    ReplyDelete
  10. haunted "As long as you love me" na http://becouseofyou-jb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. haunted "I pray for us" na www.dark-horse-fiction.blogspot.com PROSZĘ POMÓŻ MI Z TYMI STRONAMI BO SOBIE.NIE RADZE ;((((((

    ReplyDelete
    Replies
    1. To napisz mi na maila (znajdziesz go w zakładce 'kontakt') Bo chyba usunęłaś ten blog, to w tej sytuacji raczej nie pomoge ;)

      Delete
    2. Przepraszam, podałam zły link www.dark-horse-fanfiction.blogspot.com, ale już sobie poradziłam sama :) btw robisz świetne szablony xx

      Delete
    3. haunted "light me up" na www.dark-horse-fanfiction , zaraz napisze do ciebie meila bo mi sie nie ustawia tak jak powinno ;(

      Delete
  12. Omg jakie piękne szablony *--* Ten z Justinem awww <3
    Proponuję szablon wolny z Madison Beer i Justinem Bieberem aa to będzie cudne! ;dd tylko błagam nie bierz tego zdjęcia Madison xd http://www.metro.us/wp-content/uploads/2013/10/Madison-Beer2-crop.jpg
    Już nie mogę się doczekać następnego notki z Twoimi pięknymi pracami <3
    I może coś z Dylanem O'brienem?
    Pozdrawiam, Monika x

    ReplyDelete
  13. Jak w postach robić te ramki co ty robisz te pomarańczowe w których napisałaś ile zamówień przyjmiesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest cytat. Zaznaczasz tekst i dajesz w cytat, ale w szablonie musisz mieć zaprojektowany cytat, żeby tak wychodziło

      Delete
  14. Pobrałam nagłówek z Justinem :)

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams