4/20/14

Treacherous


Dziś mam dla Was specjalny szablon! Wpadłam na pomysł robienia uniwersalnych szablonów, czyli z wymiennymi nagłówkami. Tym sposobem będę robiła szablony z większą ilością znanych i bogatych ;) A wy wybierzecie kogo chcecie mieć na nagłówku. :)

Dziś mam dla Was do wyboru: Justina, Demi i Taylor.

Jeśli pobieracie coś z mojego bloga, zapoznajcie się z regulaminem!
I poinformujcie mnie w komentarzu o pobraniu.

SZCZEGÓŁY SZABLONU:
1. Trzy nagłówki do wyboru;
2. Czterokolumnowy, ciemny;
3. Gadżety: HTML/Java Script (zamiast stron), tekst, lista linków, statystyka, archiwum, botton;
4. Strony w kółkach, nagłówek i tekst pod nagłówkiem są nieruchome.

Justin
Demi
  Taylor





UWAGA!
Szablon zawiera malutki błąd. Mianowicie jak wchodzi się na podstronę, kolumna jest za wysoko i ucina nagłówek. Zdaję sobie z tego sprawę i jedyne co mogę Wam zaproponować, to napisanie mi maila, jak będziecie ściągać ten szablon i jak go ustawicie, a jak Wam to poprawię. Przepraszam za to, ale nie zwróciłam na to uwagi przy projektowaniu, a szablon ma dosyć dużą popularność i nie chcę uniemożliwiać Wam ściągania go.
Pamiętajcie, pomogę każdemu, kto pobiera jakikolwiek szablon z tego bloga. :)

3 comments:

  1. Wszystkie są śliczne *O*
    Jednak ten ostatni podoba mi się najbardziej! ^^

    ReplyDelete
  2. pobieram z justine na blog http://danger-justin-fanfiction.blogspot.com/ hasło haunted

    ReplyDelete
  3. szablon z justinem haunted http://love-faith-music.blogspot.com/

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams