3/30/14

Nowy szablon, nowe przepisy

Hej Wam!
Zrobiłam nowy, wiosenny szablon na tego bloga. Mam nadzieję, że jest bardziej przejrzysty i kolory są milsze dla oka :)
A wraz z nowym szablonem wprowadziłam nowe przepisy.
Po pierwsze i najważniejsze: usunęłam kolejkę.
Z 25 osób tam zapisanych, maila z zamówieniem wysłało 7 osób. Dlatego uznałam, że to jest nie potrzebne. Osobą, które wysłały maila będę robiła szablony przez kwiecień. (Skończyła mi się szkoła, to mam trochę więcej czasu w przerwach od nauki) :)
Po drugie: w regulaminie zastrzegłam sobie, prawo do rezygnacji z wykonania szablonu jeśli temat mi się nie spodoba... No tak. Robię wiele szablonów i nudne jest czasem robienie podobnego szablonu dla kolejnej osoby. Ja chcę się rozwijać! Ale myślę, że rzadko będę odmawiała wykonania szablonu z tego powodu. Częściej będzie to brak czasu.
W tym tygodniu powrócę do Was z nagłówkami.

Proszę Was o propozycje, jakie chcecie mieć nagłówki?
Jaka kolorystyka?
Z jaką osobą?

Już nie przynudzam, pozdrawiam i żegnam na razie! :)

9 comments:

  1. Ten szablon podoba mi się bardziej niż poprzedni :)
    Ja zapomniałam o tym meilu xd Ale ktoś mi się na blogu sam zaoferował, że może mi zrobić szablon więc na razie skorzystam z tej propozycji, bo mi dalej nic z tego za bardzo nie wychodzi xD
    Ale dalej będę tu zaglądać i pewnie jeszcze kiedyś coś u Ciebie zamówię :D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Cieszę się, że zdążyłam z tą kolejką haha :)
    Co do nagłówk(ów?)
    Może coś z Demi Lovato, Arianą Grande albo Taylor Swift?
    Ooo.. może jeszcze coś z aktorami albo aktorem z Teen Wolf, zakochałam się w tym serialu haha :)

    ReplyDelete
  3. szablon świetny *.* a na nagłówku (o ile się nie mylę) nie powinno być seek zamiast sick ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powinno być. Dzięki! Sama bym na to nie zwróciła uwagi ;) Ale już poprawione :)

      Delete
  4. Może nagłówek z Dylanem O'brienem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widziałam ta propozycję, spokojnie ;) Jak wyślesz mi na maila (znajdziesz w kontakt) około 10 jego zdjęć i powiesz mi na czym ci konkretnie zależy, to coś pomyślę, ale chyba nie na ten tydzień. Teraz nic nie robię, bo od poniedziałku mam egzaminy. Pozdrawiam :)

      Delete
  5. Hej :D
    Tak, jestem tu nowa ^^
    Wysłałam do Ciebie email z zamówieniem :3
    Szablon śliczny <3

    Patrycja Brooks <3

    ReplyDelete
  6. a może tak na odmianę sygnatury z Demi Lovato lub z Justinem? x

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams