3/22/14

No happy ending.

Mam dla Was szablon, który kiedyś zrobiłam na swojego bloga. Ale bloga usunęłam a szablon został, więc postanowiłam go Wam udostępnić, tym bardziej, że z komentarzy wyczytałam, że nagłówek Wam się podoba! :)
Uwaga, żeby być z Wami szczerą, to robię jedno zamówienie. Skończę je za tydzień, może dwa, i wtedy przyjmę kolejne zamówienie, które będę powolutku realizowała przez około 2 tygodnie. No a po maturze zrobię wszystkie zamówienia z kolejki! :)
Także bądźcie czujni i sprawdzajcie kiedy będzie notka o tym, żeby wysyłać mi maila z zamówieniem (bo pierwszej osobie, która go wyśle, zrobię zamówienie) :D

Z każdym pobraniem czegokolwiek z tego bloga, jesteś zobowiązany napisać komentarz z informacją. Więcej przeczytasz w regulaminie.

SZCZEGÓŁY SZABLONU:
1. Trój kolumnowy, jasny, z wykorzystaniem cytatów z piosenki - Mika "happy ending".
2. Z Rihanną
3. Gadżety: lista stron, lista linków, etykiety, tekst, statystyka, button.

3 comments:

  1. Prześliczny szablon. Bardzo podoba mi się kolorystyka i nagłówek.x

    Mam pytanie, w jakim programie robisz nagłówki? Jeżeli w Photoshopie, to czy kupiłaś go, czy pobrałaś z jakiejś strony i jakiej, jeśli pamiętasz? Z góry dziękuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie robię w photoshopie, nie umiem ;) Robię w darmowym gimpie :)

      Delete
  2. fine-tuned supersonic speed machine"

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams