3/22/14

If the city never sleeps...

Mam dla Was porcję nagłówków. Między innymi Selena, Justin i pamiętniki. Piszcie co chcecie, z chęcią to wykonam, choć teraz mam coraz mniej czasu. Jestem zawalona nauką, coraz bardziej denerwuje się maturą i chyba nie coraz bardziej przekonuję się, że nie chcę jej pisać. Ale to pewnie przez zmęczenie i narastający stres. A co ja tu będę gadać dużo. ;)
Jutro opublikuję jeszcze jeden szablon z Rihanną i na ten tydzień to będzie koniec. ;)
Macie nagłówki i pamiętajcie, żeby informować mnie o każdym pobraniu z bloga. Czytajcie regulaminy! :)


3 comments:

  1. Świetne prace. :) Najbardziej podobają mi się te z Pamiętnikami. :)
    Proponuję szablon z Zaynem. :D

    ReplyDelete
  2. boskie! :)
    wszystkie!
    proponuje szablon z Demi Lovato w blond włosach ;)

    ReplyDelete
  3. Pobrałam nagłówek pierwszy :)

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams