3/9/14

Call it magic.

Mam dziś dla Was dużo fajnych rzeczy!
Obiecane nagłówki z Demi Lovato i z Ellie Goulding, a oprócz tego nagłówek z Justinem, z Taylor i dwa nagłówki z modelkami, jeden z Barbarą Palvin. Mam nadzieję, że Wam się spodobają!
Napiszcie mi czy chcecie abym zrobiła szablon do któregoś z tych nagłówków?
I oczywiście piszcie swoje propozycje na nagłówki, które pojawią się w notce za tydzień! :)
Na pewno będzie jeden z Ritą Orą i jeden z Niną Dobrev. Ale na pewno chcecie coś jeszcze innego! :)
Za tydzień postaram się dodać kilka nagłówków i przynajmniej jeden szablon. Nie krępujcie się, proponujcie co chcecie dostać, a ja na prawdę tego posłucham! :)

Zanim cokolwiek pobierzecie, zapoznajcie się z regulaminem i napiszcie w komentarzu, że pobieracie jakiś nagłówek!




6 comments:

  1. Nagłówki jak zwykle są śliczne *.* fajnie, że wzięłaś moją propozycję pod uwagę, dzięki :D Ja myślę, że Twój blog będzie jednym z najpopularniejszych blogów z grafiką, bo masz ogromny talent :)
    Mi się nie przydadzą, ale może jeszcze coś z Rihanną xD Widzę, że bardzo ładne Ci wychodzą i chyba ją lubisz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boże, Rihannę ubóstwiam i uwielbiam i miałam zamiar zrobić z nią jakieś nagłówki! :D
      Dziękuję za miłe słowa! :)

      No na razie nie reklamuję bloga, bo po co go reklamować skoro praktycznie jeszcze nic na nim nie ma? Ale mam zamiar z czasem spopularyzować go i kto wie, może kiedyś będzie tak popularny jak np. moje ff z Justinem? xD

      Delete
  2. Mam nietypowe pytanie... Znasz kogoś kto robi równie świetne nagłówki jak Ty? /Jen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha dziękuję za komplement :)

      Nie znam. Znaczy podpatruje różne prace różnych grafików, ale chcąc być oryginalna wymyślam swoje rozwiązania :) Ale nie jestem najlepsza i ciągle dążę do tego by robić lepszą i lepszą grafikę. Cały czas się uczę i nigdy nie przestanę się uczyć! :)

      Delete
  3. boże chciałabym zobaczyć z tymi nagłówkami szablony bo wyszły by ahsafbdsf <3
    Jak patrze na twoje prace to aż szczęka mi opada, jesteś genialna w tym co robisz i szczerze mogę stwierdzić, że jesteś lepsza niż Szablonownica albo Zaczarowane Szablony. gdzieś ty była przez ten czas! ? coo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa :D Gdzie byłam przez cały czas? A robiłam różne inne grafiki i uczyłam się robienia szablonów :D

      Delete

Followers

Template made by Robyn Gleams