8/21/16

Felicidad



Wreszcie nowa notka! Przepraszam za zwłokę, ale jak już pisałam, nie mam czasu na robienie grafik, chyba wypadłam z rytmu.
Jak nie pracuję to się uczę, bo za dwa miesiące zdaję egzamin na certyfikat CAE z języka angielskiego i teraz moja głowa jest tylko w nowych słówkach, zwrotach, konwersacjach i esejach. Dodatkowo uczę się sama hiszpańskiego, więc kiedy robię przerwę od angielskiego, to wkuwam nowe hiszpańskie słowa. Nie mam pojęcia kiedy dodam następną notkę, bo jestem strasznie zajęta, ale nawet jakby to miało być w grudniu, to na pewno coś nowego będzie. :)


Z tej notki nie jestem za bardzo zadowolona, ponieważ chciałam dodać wam tutoriale i wiele, wiele nagłówków, szablonów i sygnatur, a wyszło jak wyszło. Za to dwa nagłówki, które macie okazję zobaczyć poniżej są przygotowane jako współpraca z Nathalee xxx, a jeden szablon zrobiłam współpracując z Ally Fray. Mam nadzieję, że prace wam się spodobają i napiszecie co o nich myślicie w komentarzach. :)




Nagłówki

http://funkyimg.com/i/2fBd5.png 
http://funkyimg.com/i/2fBcV.png 
Powyższy nagłówek robiony wspólnie z Nathalee xxx Ona stworzyła podstawę, a ja wykończyłam.
http://funkyimg.com/i/2fBd1.png
 Powyższy nagłówek robiony wspólnie z Nathalee xxx Ja robiłam podstawę, a ona wykończenie.

Szablony

Żeby zobaczyć szablon wystarczy nacisnąć na jego miniaturkę. Dropbox nie współpracuje ze mną i niestety nie mam jak przedstawić wam szablonów w pełnej okazałości.

SZABLON "Kiss One Another":
1. Nagłówek uniwersalny o rozmiarze:  407x490px.
2. Gadżety: tekst, menu, statystyka, obserwatorzy.
3. Pamiętaj aby poinformować mnie w komentarzu o każdym pobraniu.
4. POBIERZ SZABLON
http://funkyimg.com/i/2fBm4.png

SZABLON "Wild Dream":
1. Nagłówek uniwersalny o rozmiarze:  400x474px.
2. Gadżety: tekst, menu, statystyka, archiwum.
3. Pamiętaj aby poinformować mnie w komentarzu o każdym pobraniu.
4.  POBIERZ SZABLON
http://funkyimg.com/i/2fBm5.png


SZABLON "Please Don't Go":
1. Nagłówek robiony przez: Ally Fray
2. Gadżety: tekst, menu (x2), statystyka, archiwum.
3. Pamiętaj aby poinformować mnie w komentarzu o każdym pobraniu.
4. POBIERZ SZABLON
http://funkyimg.com/i/2fBm3.png

SZABLON "Warm":
1. Nagłówek uniwersalny o rozmiarze:  500x281px.
2. Gadżety: tekst, menu, statystyka, archiwum.
3. Pamiętaj aby poinformować mnie w komentarzu o każdym pobraniu.
4.  POBIERZ SZABLON
http://funkyimg.com/i/2fBm8.png


Mam nadzieję, że szablony Wam się podobają i będziecie chętnie z nich korzystać. xo

28 comments:

  1. Mam pytanie, czy jeśli zdecyduję się pobrać szablon z uniwersalnym nagłówkiem mogę zmieniać kolorystykę np. tekstu, gadżetów, tła?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie można, bo do tego trzeba by było zmieniać kod css.

      Delete
  2. Mój Boże, wszystkie prace są genialne. Jednak moje serce skradł nagłówek z Kylie, aa>>>

    ReplyDelete
  3. Sygnatura otwierająca post >>>>>>>> ucz mnie takie rzeczy robić! (naprawdę nie potrafię robić ładnych sygnatur ;_;) Druga, ta z gifem, również świetna, chociaż ja dałabym wyraźniej czerwony. Nagłówek z Riri bardzo podoba mi się kolorystycznie, świetna praca. O szablonach się nie wypowiadam, bo nie mogę ich zobaczyć (wyświetla się error jak otwieram podgląd :/). To chyba tyle, czekam na następną notkę i pozdrawiam! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie coś się dzieje z dropboxem, ale wystarczy wejść w odnośnik na miniaturce szablonu, a przeniesie on do screena. Dziękuję za komentarz i zgłoszenie niedziałających linków. xo

      Delete
    2. więc teraz powiem co nieco na ich temat haha
      nie jestem zwolenniczką ukrytych elementów blogów, bo ludzie, którzy z bloggerem mają mało wspólnego po prostu nie wpadną na to, żeby najechać na nagłówek czy opis, żeby znaleźć menu czy jakikolwiek inny element z układu, ale to na bok.
      Szablon 1 z Taylor jest taki delikatny, że jejku, ogromnie mi się podoba ♥ uwielbiam taką kolorystykę. O drugim z Tay mogę powiedzieć to samo, świetne prace.
      Ten z Claire zrobiłabym z nieco odważniejszą kolorystyką, jednak jest równie przyjemny dla oka jak te ze Swift.
      Ten z Justinem też bardzo mi się podoba. Lubię takie proste, przejrzyste prace, więc jestem na tak haha
      To chyba tyle, pozdrawiam! xx

      Delete
  4. podglądy nie działają

    ReplyDelete
  5. Hej!
    Fajnie, że mimo wszystko dodałaś notkę ;) Powiem szczerze, że bardzo podoba mi się sygnaturka otwierająca posta. Jest baaardzo oryginalna!
    Chciałabym się wypowiedzieć na temat szablonów, ale nie działają linki do podglądów ;-;
    A co do hiszpańskiego, to ja też się uczę, tylko skończyłam szkołę językową, więc to co innego niż nauka samemu ;/ W razie co służę pomocą ;)
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post!
    Forain z lost souls graphics

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie coś się dzieje z dropboxem, ale wystarczy wejść w odnośnik na miniaturce szablonu, a przeniesie on do screena. Tak, nauka języka samemu jest dość skomplikowana, ale ja tylko tak potrafię się uczyć. Już nauczyłam się angielskiego na poziomie C1, to pomyślałam sobie, że pora na kolejny język, bo nauka języków to moje hobby. Jednak chyba się zdecyduję na jakieś prywatne lekcje, bo w roku akademickim mam tyle pracy i jeszcze studia, więc pewnie będę omijała dodatkową naukę, a prywatne lekcje będą trzymały mnie w rytmie, chociaż żeby robić cokolwiek z hiszpańskim. :)

      Delete
    2. Masz rację ;) Ja języki traktuję jako swoją przyszłość, więc non stop coś z tym robię. W końcu to moja wymarzona praca :D Powodzenia życzę i trzymam kciuki!

      Delete
  6. Tym pierwszym szablonem z Tylor skradłaś mnie całą!

    ps. pobrałam 097. Atlantis na http://ma-belle-andalouse.blogspot.com
    hasło: tessellate

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo mnie cieszy, że się podoba. :)

      Delete
  7. Cześć, właściwie jakiś czas temu znalazłam tego bloga i pierwsze, o czym pomyślałam to: "O Chryste, dlaczego ten blog nie jest bardziej popularny"! Główny szablon jest CU-DO-WNY! Absolutnie w moich ulubionych kolorach, które, będąc szczerą, czekam tylko, aby móc wykorzystać gdzieś u siebie :)
    Same prace są nieziemskie. Oglądając któryś z filmików instruktażowych, usłyszałam, jak mówiłaś, że nie cierpisz, kiedy prace są 'naciapane'. Mnie również zawsze to bolało. To co powinno być wyeksponowane i estetyczne jakoś kompletnie znikało. A tutaj, znalazłam bloga i bamc! Nigdzie, nigdzie nie widziałam tego motywu i nigdzie nie rzuciło mi się to w oczy! Szablony są wspaniałe! Estetyczne, eleganckie, a same kolory idealnie się ze sobą komponują!
    Szacunek, naprawdę! Kawał, naprawdę wielki kawał, dobrej roboty!
    "Kiss One Another" skradł mi serce, taki jasny, delikatny, a jednak bajerancki!
    Natomiast "Wild Dream", o mój BOŻE! Kolory są nieziemskie! Kocham odcienie brzoskwini, beże! Te motywy z najeżdżaniem na nagłówek i nagle *boom* pojawia się niespodzianka! A ja zawsze obawiałam się, że ludzie będą menu szukali! Chyba przestanę się tym przejmować!

    Ja się nie mogę przestać zachwycać i odkrywać tej szabloniarni!
    Pozdrawiam i zazdroszczę talentu :):)
    Meg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej :) Bardzo dziękuję za tak wyczerpujący komentarz. Miło mi sie go czytało. Co do szablonów z ukrytymi elementami, uważam, że szabloninarnie nie powinny tego mieć, bo odnośniki są bardzo ważne, ale ja tworzę szablony na raczej proste, prywatne blogi, więc czemu czegoś nie ukryć, skoro później estetycznie się pokazuje? Tym bardziej, że najważniejsze jest dla mnie, żeby użytkownicy samoistnie i od razu znaleźli menu, a wiem sama po sobie i z obserwacji wnioskuję, że pierwsze co się robi, to przejeżdża się myszką po nagłówku i ogólnie po ekranie, więc od razu da się zauważyć jak coś mignie i sie pojawi. :)
      Tak, przyznam, że nie lubię, albo lepiej mówiąc, nie podoba mi się większość szablonów, które widzę w przeglądach, czy na innych szabloniarniach, dlatego może nie siedzę na tych blogach i się nie udzielam (i mamy tu odpowiedź dlaczego mój blog nie jest popularny). Zresztą teraz dodaję notki co pół roku, bo jak pisałam wyżej w poście: nie potrafię pogodzić studiów z pracą i do tego jeszcze z blogiem. Na pewno tego bloga nie opuszczę, ale notki nie będą tak często jak kiedyś. I też bardzo lubię delikatne połączenia kolorystyczne, stąd wybór barw w moich pracach. :)

      Delete
  8. pobrałam "not too old to die young" na http://czimszi.blogspot.com/
    hasło: tessellate
    Dziękuję

    Jak zwykle perfekcyjne szablony! Aż trudno się zdecydować ;___; No i pozwodzenia w nauce :D

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam Twoje szablony <33 Są takie minimalistyczne i bardzo dobrze wszystko do siebie pasuje, jednak grafika pozostawia wiele do życzenia, nawet nie wiem dlaczego nie potrafię się do niej przekonać... chyba nakładasz za dużo opcji krycia. Niby wszystko jest ze sobą ładnie połączone, ale fajniej by było, gdyby jednak coś się przebijało spod tego wszystkiego... no sama nie wiem jak to napisać xD
    Powodzenia na egzaminach :)
    xx

    ReplyDelete
  10. Życzę powodzenia i zdania egzaminu, a przy okazji wszystkiego dobrego! Blog ma być czymś dodatkowym, a nie przymusem, więc spokojnie. Choć nie ukrywam, że miło widzieć nowego posta i to co tworzysz, bo sygnatury i szablony są świetne.

    Pozdrawiam!

    P.S.
    tessellate
    pobieram SZABLON "Warm" na bloga http://if-i-never-fall-in-love-again.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. I znów ja. Nie umiem żyć bez twoich szablonów.

    tessellate
    Pobieram SZABLON "Not Too Old To Die Young" na http://dont-wake-me-up-ff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Twoje prace są przepiękne,sama chciałabym umieć tak cudowne grafiki w gimpie.
    Pobieram szablon "Kiss One Another" na http://dielari-fanfiction.blogspot.com/
    hasło tessellate

    ReplyDelete
  13. Pobrałam nagłówek: http://funkyimg.com/i/218Ev.png na bloga: the-only-exception-story.blogspot.com
    Hasło: tessellate
    Dzięki niemu stworzyłam swój pierwszy szablon na bloga, dziękuję bardzo :)

    ReplyDelete
  14. Pobrałam szablon z Justinem <3 an elastic heart http://funkyimg.com/i/Wnro.png
    hasło: tessellate

    na bloga: http://alwaystwoways.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jednak nie użyję szablonu, gdyż mój komputer nie może w żaden sposób rozpakować pliku :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisz do mnie maila, a wyślę ci same pliki, bez paczki :)

      Delete
  16. Witaj!
    Z tej strony dawna Megan Flyyn :) Jednak nie byłam w stanie oprzeć się twoim pracom :) i pragnę cię poinformować, że pobrałam cudowny szablon Scale Grey z notki zatytułowanej Idealism sits in prison na bloga: http://wieza-samotnikow.blogspot.com/ .
    Hasło: tessellate

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. Hasło: tessellate

    Chciałam poinformować, że zabieram ze sobą przepiękny szablon "Wild Dream" na http://oklamac-los.blogspot.com/

    Tworzysz naprawdę niesamowitą grafikę!

    Pozdrawiam,
    Kayla

    ReplyDelete
  18. hasło: tessellate
    pobrałam szablon black roses na http://midnight-puff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. hasło:tessellate
    pobrałem szablon 055.5Sof(http://funkyimg.com/i/Kc7A.jpg) na bloga http://you-are-my-everything-honey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Hasło: tessellate

    Pobrałam cudowny szablon Scale Grey na: http://sluchajac-dzwieku-ciszy.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams