1/28/16

Feelin' like a brand new person now

Same Ol' Mistakes

Witajcie w 2016 roku! Jak wam się powodzi? Ja nie robiłam sobie żadnych postanowień, jak zwykle, ale tym samym robię co mogę, żeby spełniać swoje marzenia. :) 
Nie planowałam dzisiaj notki, zaplanowała to za mnie Rihanna. ;) Obudziłam się i dowiedziałam, że ANTI jest na tidialu, więc od razu musiałam jej przesłuchać. Od rana przesłuchuję płytę, nie robiąc nic innego, więc miałam czas, żeby podczas przesłuchiwania zrobić jeden szablon i pomyślałam, że od razu wrzucę go na bloga, razem z tym, który zrobiłam niedawno. Nie bądźcie zawiedzeni, ale wracam z niewielką ilością prac. Nie obiecuję, że będzie ich więcej, nie obiecuję, że notki będą się pojawiały częściej. Teraz mam inne priorytety, a siedzenie przed komputerem nie jest jednym z nich. W weekendy, kiedyś robiłam szablony i grafiki, dziś pracuję, więc nie mam na to czasu. Przerzuciłam się za to na prace ręczne i o wiele więcej rysuję, niż bawię się w grafiki. Dodatkową przeszkodą jest fakt, że ja (głupia), przenosząc pliki ze starego komputera na nowy, uwaga.... usunęłam sobie cały folder ze zdjęciami piosenkarek, modelek, piosenkarzy, itp. Zdjęcia kolekcjonowałam od 2009 roku (czyli już siedem lat), było ich, szacuję, koło dwóch tysięcy, i wszystko usunęłam.... Jestem strasznie nieuważna i roztrzepana. Część z tych zdjęć jest jeszcze zapisana na komputerze mojej mamy, więc je odzyskam, ale jednej trzeciej już nie odzyskam. Będę musiała kolekcjonować na nowo. Dodatkowo na nowym komputerze nie mam poinstalowanych żadnych czcionek ani brusherów do gimpa, więc muszę się w końcu za to zabrać, a dopiero później będę mogła powrócić do grafiki.


Do następnych notek pomyślę o tutorialach, właśnie skończyła mi się sesja, zjeżdżam do domu na dwa tygodnie, więc będę miała czas, to może się skuszę na nagranie czegoś. :) Zobaczymy, nic nie obiecuję. ;)
Jeśli chcecie zobaczyć grafiki lub szablony z kimś konkretnym, podsyłajcie zdjęcia w komentarzach. Szczególnie teraz mi się przydadzą!
Ach, i jeśli notki mają się pojawiać częściej, to proszę, komentujcie te, które są na blogu. To naprawdę dodaje satysfakcji i chęci. Przestaliście komentować ostatnie notki, więc może dlatego ja sama nie umiałam się zabrać za robienie kolejnych?

*Galerię zaktualizuję w najbliższym czasie. xoxo 

Tutorial - jak dodać scrollbar do postu

SZABLONY
SZABLON "I won't change for anybody":
1. Nagłówek z Harrym.
2. Gadżety: tekst, menu x2, statystyka.
3. Pamiętaj aby poinformować mnie w komentarzu o każdym pobraniu.
4. PODGLĄD
5. POBIERZ SZABLON
http://funkyimg.com/i/27i9S.png

SZABLON "Yours":
1. Nagłówek uniwersalny - 300x402px.
2. Gadżety: obserwatorzy, tekst, menu, statystyka
3. Pamiętaj aby poinformować mnie w komentarzu o każdym pobraniu.
http://funkyimg.com/i/27i9P.png

43 comments:

  1. Świetne szablony ;) Mogłabyś nagrać filmik jak zrobić taki szablon jak I won't change for anybody

    ReplyDelete
  2. A może zrobiłabyś coś z Pattinsonem? c:

    ReplyDelete
  3. Witam :3
    Pobrałam: szablon http://funkyimg.com/i/LvWz.png
    Hasło: haunted
    Blog: http://samidaree.blogspot.com

    Dziękuję bardzo! ♥

    ReplyDelete
  4. Wróciłaś, strasznie się ciesze! :3 Doczekałam się speedarta i jestem nim zachwycona, tak jak każdym szablonem, który robisz! Szkoda, że masz tak mało czasu na grafikę, bardzo lubię tutaj przebywać ;) Życzę udanych ferii ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będzie więcej speedartów :) Już nawet jeden nagrany :3

      Delete
  5. Ja mam amle pytanko, wiesz moze jak umiescic 'menu' pomiedzy szablonem a postem? Tak zeby byl po srodku, probowalam wczesniej to tylko do lewej strony mi sie przyczepialo.


    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie rozumiem o co ci chodzi. Menu mozesz dać gdzie tylko chcesz. Pooglądaj moje tutoriale, wtedy zobaczysz jak definiować ułożenie menu na ekranie. :)

      Delete
  6. Naprawdę bardzo się cieszę, że wróciłaś, tzn. tak szybko dodałaś notkę. Szablony mega mi się podobają, szczególnie ten z Harrym, chociaż za nim nie przepadam. Nie każdy grafik umie napisać kod, a do tego jeszcze stworzyć szablon. Aż ci zazdroszczę talentu! :D Czekam z niecierpliwością na kolejną jakże wspaniałą notkę! :)
    Ps. Skąd nauczyłaś się tworzyć w gimpie, tworzyć szablony? Z jakiś blogów, może coś oglądałaś na YT czy może jesteś samoukiem? :D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm... Z początku uczyłam się całkiem sama, na próbach i błędach. Wiadomo, prace wtedy były jakie były, ale każdy od czegoś kiedyś zaczynał. :) Później oglądałam prace innych i próbowałam je odtwarzać. Mało zaglądałam na blogspota, bardziej trzymałam się tumblra itp, może dlatego moje prace nadal nie są typowo "blogspotowe". Reasumując, wszystkiego nauczyłam się całkiem sama. :)

      Delete
    2. A może zrobiłabyś tutorial jak wgrać pędzle do gimpa? Na pewno by pomógł. :D
      Ps. Mega szablon główny!

      Delete
    3. Jasne, będzie w następnej notce, ale to jest naprawdę bardzo łatwe. :)
      I dziękuję za komplement. :)

      Delete
  7. Cześć, Twój blog nadal należy do spisu. Jest tam tylko pod inną nazwą (PWMSAH). ;p Aktualna szerokość nazw blogów pozwala jednak na pełną wersję, więc pozwoliłam sobie to zaktualizować.
    Pozdrawiam. :)
    Katalog Grafików

    ReplyDelete
  8. Wyslalam maila z prosba o okladke na wattpad x

    ReplyDelete
  9. Cześć :)
    Z tej strony Fantazja z Panda Graphics, ja piszę w sprawię współpracy :)
    Jeśli chcesz z chęcią mogę zrobić nagłówek, do którego dorobisz kody. Tutaj mój e-mail: fan0tazja@gmail.com :)

    ReplyDelete
  10. Kocham Czytać Blogi proponuję współpracę.
    Na odpowiedź czekam w zakładce " Współpraca. "
    Pozdrawiam. : >


    http://kochamczytacblogi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Hejka! Mam takie pytanie odnośnie do szablonu, który jest zajebisty. W nagłówku są połączone dwa gify czy to jeden?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) Połączyłam dwa gify, które znalazłam na tumblrze. :)

      Delete
    2. A jak to zrobiłaś?

      Delete
    3. https://www.youtube.com/watch?v=qm_2fWtThNc <-- tak jak tu robię zmieniające się zdjęcia, tylko wrzuciłam całe gify ;)

      Delete
  12. Katalog z wyobraźnią proponuję współpracę.
    Jeżeli się zgadzacie - czekam na odpowiedź w zakładce " Współpraca. "
    Mam prośbę. Czy jest szansa o udostępnienie informacji o naborze?
    Bym była wdzięczna. : )
    Pozdrawiam! : >


    http://katalogzwyobraznia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. tessellate
    Korzystałam z twoich tutoriali jak stworzyć szablon.
    http://nocne-szalenstwo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. tessellate pobieram szablon "Yours" na bloga http://me-and-piano.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. tessellate
    pobieram szablon : Justin black and white
    na bloga :enjoyjustinbieber.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Hey hey ;*
    Świetne prace kochana! <3
    Obejrzałam już cały tutorial i jestem pewna, ze z niego skorzystam, gdyż zawsze interesowały mnie takie szablony <3
    Ogromnie się ciesze z tej notki ;*

    A no i pobieram szablon "STRIPPED HEART" na bloga: http://dont-forget-about-uss.blogspot.com/
    tessellate

    Pozdrawiam :*
    Cherry

    ReplyDelete
  17. A jednak nie pobiorę, bo plik zniknął :<

    ReplyDelete
  18. do końca lutego powinnam ponaprawiać pliki, które wygasły. Tymczasem napisz do mnie maila z prośbą o dany szablon, a ci go prześlę osobiście. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właściwie już to naprawiłam, więc możesz pobierać. :) Dziękuję za informację o wygasłym pliku. xo

      Delete
    2. Nie ma za c i to ja Ci bardzo dziękuję <33

      Delete
  19. Hej chciałam pobrać szablon z Harrym z tej notki, ale paczka jest pusta nic w niej nie ma :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witaj. Wypakuj paczkę wpisując POPRAWNE hasło, które znajdziesz w regulaminie, a paczka wypakuje się z całą zawartością. Właśnie to sprawdziłam, paczka jest jak najbardziej ok, musisz złe hasło wpisywać. ;)

      Delete
    2. Kurcze to nie wiem co się dzieje bo jak chcę wypakować paczkę to pojawia mi się komunikat że jest błąd i nawet nie pojawia mi się okienko do wpisania hasła ani nic

      Delete
    3. Tak samo mam z drugim szablonem z tej notki a np. szablon 93 normalnie ma w paczce folder z szablonem, który mogę wypakować. Dla zobrazowania:

      https://imagizer.imageshack.us/v2/1120x654q90/924/vsJF7W.jpg

      https://imagizer.imageshack.us/v2/1120x654q90/923/q0iQGG.jpg

      Delete
    4. Spróbuj wypakować 7zip'em. Ja mam ten program i wszystko idzie dobrze. Jeśli to nie pomoże, to pomyślimy dalej. :)
      Każdą paczkę pakuję tak samo, więc niemożliwe, żeby w tej nie było zawartości, bo nawet te paczki ściągałam i sprawdzałam na swoim kompie i wszystko działa jak należy.

      Delete
    5. Dziękuję bardzo za pomoc zainstalowałam zipa i wszystka jest ok. W takim razie oficjalnie pobieram szablon numer 99 z Harrym "I won't change for anybody" znajdzie się on na blogu http://natalie-fanfic.blogspot.com
      hasło: tessellate

      Delete
    6. Nie ma za co. :3 Dziękuję za wybranie szablonu z mojego bloga. :)

      Delete
  20. Hej mam pytanie bardzo zależy mi na szablonie Two Shades of Grey tylko z Zaynem Malikiem czy była by możliwość dodania jego zdjęcia do szablonu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie, ponieważ musiałabym kod css zmieniać, a nie mam na to teraz czasu. Przepraszam.

      Delete
    2. Ok rozumiem. Czy w takim razie mogłabym zaproponować abyś w przyszłości wykonała jakiś szablon z Zaynem? Jakbyś miała czas czy nie miała pomysłu na notkę :)

      Delete
    3. Pewnie, że mogę zrobić, ale do następnej notki szablony są już przygotowane, więc pojawiłby się dopiero później. Dla pewności poproś o to pod następną notką, gdy ją dodam. :)
      Ale zrobiłam sporo szablonów uniwersalnych, więc będziesz mogła dodać zdjęcie Zayna. :)
      Pozdrawiam.

      Delete
    4. To super, już nie mogę się doczekać twojej kolejnej notki :)

      Delete
  21. Kiedy możemy spodziewać się nowej notki ? Twoje prace są świetne masz prawdziwy talent i umiejętności :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:)
      28 lutego koło godziny 16. :)

      Delete
  22. "tessellate"
    Hej, chciałabym poinformować, że pobrałam szablon "Yours" na bloga 2-4-you.blogspot.com
    :)

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams