7/30/15

You can't blame a girl for trying


Witajcie!
Dziś przychodzę z kilkoma informacjami. 
W moim życiu ostatnio się tyle pozmieniało, że mogłabym mówić o tym godzinami. Postanowiłam wyprowadzić się do innego województwa i zacząć studia na uczelni oddalonej od mojego domu o ponad sto kilometrów. Dlatego też od października zamieszkam w akademiku i niestety nie będę miała możliwości kręcenia tam tutoriali. Wiadomo, na pewno dostanę pokój z kimś i nie będę mogła się zamknąć, żeby mieć ciszę i spokój przez kilka godzin. Zrobię co w mojej mocy, ale sama nie wiem jak to wszystko będzie wyglądać. Dlatego mam do Was wielką prośbę: NAPISZCIE MI JAKIE CHCECIE TUTORIALE, A TYLE NA ILE BĘDĘ W STANIE, NAGRAM JE JESZCZE W WAKACJE. Dodatkowo nie mam pojęcia jak będzie wyglądała moja sytuacja z robieniem grafik, ponieważ mam komputer stacjonarny, a laptopa dostanę dopiero w grudniu, więc już uprzedzam, że od października do stycznia notki mogą pojawiać się bardzo sporadycznie. Ale zobaczymy jak wyjdzie to w praniu. :)

Mój blog "Chapter Ten" poszukuje grafika do robienia k-popowch sygnatur. Jeśli ktoś z was jest zainteresowany, szczegóły znajdzie klikając w poniższy banner. (Administracja "Chapter Ten" oferuje w zamian stałą reklamę bloga). 

http://chapter-ten.blogspot.com/p/nabor-grafika.html


Z bieżących rzeczy dotyczących "Play With Me Seek And Hide", to zmieniłam szablon GALERII. :)
Dwa tygodnie temu moja wena nareszcie powróciła! Uporałam się z zamówieniami, a także ćwiczyłam robienie nagłówków i sygnatur, a rezultaty możecie zobaczyć w dzisiejszej notce. (Jedną sygnaturę zostawiam sobie na zapas, ponieważ nie wiem czy do następnej notki wena mnie nie opuści, a u mnie z sygnaturami jest krucho. xD)
Ja jestem zadowolona z efektów. Jeśli ktoś stale obserwuje mojego bloga i czyta notki, to doskonale wie, że w tego typu grafice nie czuję się najlepiej, ale cały czas staram się ćwiczyć i doskonalić swoje umiejętności, a to chyba jest najważniejsze, prawda? Nie wolno się poddawać. :)

Dlatego, że byłam zajęta zamówieniami, na dziś mam tylko jeden szablon do pobrania. W następnej notce powinno pojawić się ich więcej.
Już nie gadam, a pokazuję pracę. Pamiętajcie o napisaniu mi propozycji tutoriali do następnych notek! :)


SZABLON

SZABLON "Blame A Girl":
1. Nagłówek z Justinem.
2. Gadżety: obserwatorzy, tekst, menu, statystyka.
3. Pamiętaj aby poinformować mnie w komentarzu o każdym pobraniu.
4. POBIERZ SZABLON

http://funkyimg.com/i/ZBbo.png 


NAGŁÓWKI 

http://funkyimg.com/i/ZBbm.png 
http://funkyimg.com/i/ZBbi.png



 ZAMÓWIENIA

http://funkyimg.com/i/ZBbk.png http://funkyimg.com/i/ZBbq.png


okładki

http://funkyimg.com/i/ZBbn.png http://funkyimg.com/i/ZBbj.png
http://funkyimg.com/i/ZBbp.png


51 comments:

  1. Czy mogłabyś zrobić tutorial o tym?:http://funkyimg.com/i/Wnrn.png
    Chodzi mi o to, jak robić, by post możnabyło przweijać, jak bloga. :)

    ReplyDelete
  2. pobieram szablon DO YOU LIKE TUMBLR TAMPLATE? na http://natural-feeling-jbff.blogspot.com/
    haunted

    ReplyDelete
  3. Przyjmujesz zamówienia na okładki na wattpad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możesz wysłać. :) Póki mam wakacje, to staram się przyjmować. :)

      Delete
    2. Jestem obecnie na telefonie dlatego piszę z anonima - wysłałam zamówienie ;)

      Delete
  4. Dopiero znalazłam tego bloga. Co zrobiłaś, żeby się ukryć przede mną, że wcześniej nie słyszałam o tobie? Jesteś ninją.
    Bardzo mi się podobają twoje prace! Zauroczył mnie pierwszy szablon z zamówień. Masz ciekawy styl robienia nagłówków, fajnie to wygląda.
    Jestem w podobnej sytuacji do ciebie, też wyprowadzam się na studia. Tylko że jadę na uczelnię, która jest oddalona o prawie 300 kilometrów od mojego domu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 300 km to strasznie daleko... Ja będę co drugi weekend wracała do domu do pracy, więc wolę być bliżej. :)

      A ninją nie jestem, po prostu nie ogłaszam się na spisach graficznych, tylko robię swoje, staram się w miarę możliwości wykonywać zamówienia, pilnuję, żeby do moich szablonów dodawane były odnośniki do mojego bloga i na spokojnie prowadzę bloga. Dla chcącego nic trudnego, w końcu ludzie mnie znajdą. :)

      Dziękuję za bardzo miłe słowa. :)

      Delete
    2. Nigdzie indziej nie ma tego kierunku (przepraszam, jest, ale na uniwersytecie, o którym nigdy nie słyszałam), więc tak jakby nie mam wyboru.
      Na mój prywatny blog prawie nikt nie wchodzi, ale w sumie się nie dziwię. Nie robię zamówień, ani nie wrzucam tam szablonów. Za to na Pandzie, od której zaczęłam moją graficzną przygodę, wybudowałam sobie domek w internecie z ogródkiem i białym płotkiem :) To był jeden z moich powodów na zaczęcie robienie szablonów - chciałam poznać nowe osoby i się udało, bo zdobyłam dużo znajomych, a nawet parę szabloniarek spotkałam w realu.
      Btw, nazwa bloga sugeruje jasno, że się ukrywałaś! xD

      Delete
    3. Hahaha nazwa tak xD To ci się udało. ;)
      Ja już raz rzuciłam studia i teraz też na taki rzadki kierunek poszłam. ;)

      Stworzyłam tego bloga, by się spełniać i robić to, co kocham. Jeśli chodzi o grafikę to strasznie nie lubię, kiedy ktoś mi wchodzi w drogę, dlatego wolałam zrobić prywatnego bloga, a nie szabloniarnię i dodawać to co mi się podoba i to, co chcę, kiedy chcę. I się udało. Jak widać idzie mi nieźle, ale nadal się rozwijam. :) Ja swój domek z ogródkiem na blogspocie wybudowałam przez liczne fanfiction, które piszę i przez tego bloga. :) Też mam wielu znajomych, ale bardziej opiera się to na tt. Teraz otworzyłam nowego bloga "Chapter Ten" (link na bannerze w notce) i to jest pierwszy blog, którego tworzę z kilkoma dziewczynami. Jest bardzo dużo roboty, ale jakoś staramy się wszystko ogarniać. Każda wie jaka jest jej praca i jakie ma zadania i nikt nikomu nie wchodzi w drogę. :) Dla mnie to nowość, budować bloga z kimś innym, ale powoli się w tym odnajduję.

      PS: mówisz o "Panda Graphic"? Parę razy byłam na tym blogu, ale szczerze mówiąc, to nie przesiaduję na blogerowych graficznych blogach. Wolę nie inspirować się takimi blogami, żeby nie powielać takich samych prac, a tworzyć inne, według siebie i całkiem nowe prace. :)

      Delete
    4. Tak, chodzi mi o Panda Graphics. Dołączyłam tam już półtora roku temu i teraz jestem jednym z adminów. Cała robota techniczna - dwa blogi poboczne (Panda Juniors i Panda Challenge), aktualizowanie galerii i zakładek - spadła na mnie. Jest przy tym sporo zajęć, ale też mam z tego sporą satysfakcję, jak na przykład widzę, że do zabawy, którą wymyśliłam (Współpraca z Pandą!), zgłosiło się już 14 osób, a to dopiero drugi dzień, kiedy została uruchomiona :)
      Uwielbiam osoby, które są oryginalne. W blogosferze od dawna panuje moda na jeden typ pracy, który mi się już tak bardzo znudził, że zaczyna już wkurzać. Chodzi mi o prace w stylu modelka + tekstury + mnóstwo stocków + koloryzacje z dwoma-trzema kolorami. Jak widzę, że w notce jest np. pięć prac i każda taka sama, to odechciewa się. Dlatego wypowiedziałam wojnę stockom i w ogóle ich nie używam. Staram się, żeby w każdej mojej pracy było coś innego, chociaż nie zawsze się udaje. Ale na Pandzie każdy ma swój własny styl i jest na swój sposób oryginalny, więc samo to otoczenie mnie inspiruje :D

      Delete
    5. Jeśli chodzi o "Chapter Ten" to ja jestem odpowiedzialna za uzupełnianie wszystkiego na blogu + organizowanie współpracy, sprawdzanie zgłoszeń i niektórych rozdziałów opowiadań + sama piszę tam opowiadanie i jestem odpowiedzialna za zarządzanie ludźmi, kto co robi. Inna dziewczyna jest odpowiedzialna za wattpada, inna za twittera, inna za współpracę z k-popowymi blogami, itp. Jakoś dajemy radę, ale to dopiero początek. :)

      Ja od początku byłam przeciwna takim właśnie "bloggerowym" pracom. Od czasu do czasu najdzie mnie ochota na zrobienie takiej grafiki, ale to bardzo sporadycznie. Jeśli zauważysz, to w niewielu notkach są same nagłówki. Zwykle ograniczam się do dodawania szablonów. Stoków też mało używam. Wolę skupić się na oryginalnym css'ie, bo to on robi całą robotę w szablonach. Często dodaję tylko zdjęcie i uzupełniam sam css, żeby szablon był zajebisty. :) Czasem sama robię rysunki, żeby pokazać coś innego (http://funkyimg.com/i/LvWn.jpg, http://funkyimg.com/i/LvWd.jpg, http://funkyimg.com/i/LvWJ.png). Po prostu robię to, co mi w duszy gra i nie przejmuję się panującymi trendami, bo wiem, że jak coś mi wyjdzie, to to stanie się trendem. xD Wiedząc, że nie jestem dobra w typowych bloggerowych grafikach, szukam innych rozwiązań, w których będę najlepsza, ale tym samym, żeby podszlifować swoje umiejętności, ćwiczę robienie tych typowych grafik, ponieważ nie chcę być w czymś najlepsza, a w czymś kompletnie do kitu. ;)

      Delete
    6. Oo, dawanie swoich rysunków to niezły pomysł. Może i sama bym się na to skusiła, ale już trochę wyszłam z wprawy i głównie rysuję postacie z anime, często jakieś arty. Ale ostatnio dostałam zamówienie właśnie z rysunkiem zamawiającej, więc to fajna rzecz.
      Na początku próbowałam się dostosować i robiłam prace takie, jak wszyscy. Bo w sumie byłam nowa i chciałam jakoś zaistnieć w tym graficznym świecie. Ale szybko mi się to znudziło. Głównie dlatego, że zapominałam dodawać stocków do prac, a jak już ich używałam, to nie potrafiłam dopasować, żeby grafika jakoś wyglądała. Z tego powodu dałam sobie spokój robić to, co wszyscy i robię to, co mi się podoba. Nie zdobywam przez to rzeszy fanów moich prac, ale jestem zadowolona z moich prac, a to dla mnie najważniejsze.
      A w ogóle na jakie studia idziesz? Jest jakaś minimalna szansa, że będziemy na tej samej uczelni xp

      Delete
    7. Ja też już wyszłam z wprawy, ale od czasu do czasu staram się coś porysować, żeby kompletnie się tego nie oduczyć. ;)
      Ja kompletnie nie orientuję się w anime, więc pozostaję przy typowych popowych klimatach i w tym też czuję się najlepiej.
      Ja uważam, że jak ktoś jest w czymś dobry, to prędzej, czy później zdobędzie fanów. :) Trzeba tylko wierzyć w siebie, robić swoje i się nie poddawać. :)
      Będę studiować "English in Public Communication", a ty? :)

      Delete
    8. Edytorstwo na Jagiellońskim. Angielski lubię, ale wolę iść w kierunku polonistycznym :)
      U mnie jest tak, że nie mam czasu na rysowanie. Jakbym chciała, to na pewno bym znalazła, ale aż tak mnie to tego nie ciągnie. Codziennie od rana od czterech do sześciu godzin spędzam na pracy (w domciu jako grafik, więc praca-marzenie). Potem czym prędzej wyłączam komputer, bo muszę odpocząć. Często czytam albo po prostu spędzam czas z rodzicami, bo wiem, że za niedługo czeka mnie z nimi rozłąka. Wieczorem wracam na komputer, żeby wyluzować, oglądam anime i zajmuję się mnóstwem rzeczy, które na siebie wzięłam (szablony, edycja mangi w grupie skanlacyjnej, betowanie, tworzenie filmików na yt, pisanie bloga z opowiadaniem i to i tak nie wszystko). Mimo tego całego natłoku zajęć potrafię się nudzić, co jest już chyba moim talentem.
      Masz może gg? Z chęcią pogadałabym z tobą więcej, a to dla mnie najłatwiejsza forma.

      Delete
    9. Ja znowu całymi dniami pracuje jako opiekunka do dzieci. Wczoraj akurat miałam wolne, to cały dzień robiłam szablony i grafiki. To mnie strasznie wciąga, ale są także takie miesiące, w których w ogóle nie mam weny. W wolnym czasie piszę opowiadania i zajmuje się moimi licznymi blogami, albo oglądam seriale. Ja nie lubię się nudzić, dlatego mam tyle zainteresowań. Jak czegoś mi się nie chce robić, to zawsze jest coś innego co mogę zrobić. ;) jedyny sposób na kontakt ze mną to Twitter albo mail. Info w "kontakt". Gg nie używam.

      Delete
    10. Bałabym się chyba pracować jako opiekunka. Niezbyt lubię dzieci, poza tym to sporo odpowiedzialność, jak coś się stanie. Za to od trzech lat już udzielam korepetycji z matmy i angielskiego, więc w sumie to w jakimś stopniu jest podobne. Miałam sporo dzieci w wieku trzeciej klasy, ale mnie mocno wkurzały...
      Co powiesz na współpracę? Akurat mam jeden pomysł na szablon, ale nie potrafię sobie wyobrazić CSS'a. Obrazek do nagłówka dostałam jako propozycję i bardzo mi się podoba, więc chciałabym zrobić. Chciałabyś dopisać CSS do tego? :) Nagłówek byłby z anime, ale chyba nie ma to dużego znaczenia, skoro ja zajmę się grafiką.

      Delete
    11. Hm... jeśli chodzi o współpracę, to sama o tym myślałam. Miałam w tej notce zaproponować, żeby chętny do mnie napisał, ale jakoś się bałam xD Jeśli masz gotowy obrazek itp, to zapraszam na maila: couldabeentheone@gmail.com Napisz tam do mnie i wszystko obgadamy na privat. :)

      Delete
    12. Haha, no to fajnie :) Jak tylko zrobię nagłówek, napiszę do ciebie.
      Nie mogłabym być sobą, gdybym się nie zareklamowała. Jeśli szukasz osób do współpracy, to na Pandzie stworzyłyśmy taką zabawę: http://panda-graphics.blogspot.com/2015/07/341-wspopraca-z-panda.html Wybacz za mały spam :>

      Delete
    13. Na razie poprzestanę na tym jednym szablonie. Jak już na początku naszej rozmowy wspomniałam, jestem strasznie samolubna w grafice. ;)

      Delete
  5. Cześć :) Wznowiłam swojego bloga o blogowych poradach i chciałabym nawiązać z tobą współpracę. Proszę, odpowiedzcie (na moim blogu) na jakich zasadach miałaby wyglądać nasza współpraca. Pozdrawiam xx
    Angel z http://blogowy-poradnik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Pobieram: http://funkyimg.com/i/LvWz.png "Do you like tumbrl template"
    Na bloga: http://leonandvioletta.blogspot.com/
    haunted

    Pozdrawiam! :**

    ReplyDelete
  7. Heyy :)
    Chciałam tylko napisać, że pobieram dwa szablony, na dwa różne blogi ^^
    Pierwszy: na bloga; http://milosna-historia-violi.blogspot.com/
    Ten: DO YOU LIKE TUMBLR TAMPLATE? - http://funkyimg.com/i/LvWz.png
    Widzę że jest to bardzo popularny szablon :>>

    I na drugiego bloga; http://dont-forget-about-uss.blogspot.com/
    Ten: https://dl.dropboxusercontent.com/s/il4r2k7oogp3cqb/090.%20Loving%20Him%20Was%20Red.htm?dl=0

    Piękne prace! <3 Masz talent, dziewczyno ;*
    Pozdrawiam i całuję :*

    Hope.

    ReplyDelete
  8. I zapomniałam dodać hasła do poprzedniego komentarza - głupia ja... No ale jest po północy, mam nadzieję, że mi wybaczysz :)

    haunted

    Hope

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na tego bloga: http://dont-forget-about-uss.blogspot.com/
      Pobieram jednak ten szablon: https://dl.dropboxusercontent.com/s/iszpus60zez71kr/Stay%20With%20Me.htm?dl=0

      Tak, wiem ze ejstem strasznie niezdecydowana, ale z tamtym mam jednak małe problemy, a poza tym nie pasuje tak, jak to przewidywałam :/ Przepraszam za problem, jesli jakiś jest :)

      haunted

      Delete
    2. Dla mnie to nie problem. :)

      Ale jeśli masz jakieś problemy z szablonem, to ja zawsze służę pomocą. :)

      Delete
  9. Mogłabym wiedzieć, dla kogo (jakiego bloga) jest ten czarno-biały szablon? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. proszę. :)
      http://spis-ff-jb.blogspot.com/

      Delete
  10. Robyn, mówił ci ktoś, że jesteś najwspanialszą kobietą na świecie?
    Pierwsza sygnaturka jest prześliczna. Nie mogę się przestać na nią patrzeć. Robisz w gimpie tak niesamowite rzeczy!
    Chociaż i tak to jeszcze nic! Nie wyobrażasz sobie nawet, jak bardzo minimalistyczny wygląd szablonu dla spisu JB mnie urzeka. Czerń i biel to zawsze dobry wybór ;)

    Pozdrawiam, (chamska reklama)
    http://strove.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za miłe słowa. :) (Moja imienniczko, jak zgaduję po nazwie użytkownika). :)

      Delete
  11. Ujęłaś mnie za serce tą sygnaturką z Leosiem. Uwielbiam jego młodość <3
    A ten szablon czarno-biały z Justinem jest przecudny, choć nawet za samym Bieberem nie przepadam.
    Chciałam zapytać czy przyjmujesz zamówienia, bo tak ok. 13-14 wysłałabym maila. Postaram się być u Ciebie częściej, a trafiłam tutaj z przypadku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa. :)
      Zamówień mam teraz masę, ale jeśli jakiś ciekawy blog, to może bym przyjęła. Nic nie obiecuję. ;)

      Delete
  12. Od razu po tytule pomyślałam "Sabrina Carpenter". Nie wiem dlaczego, ale ta piosenka siedziała mi w głowie dłuższy czas. I się o tym przekonałam w cytacie, w szablonie, który zabrał moje serce. Podoba mi się bardzo ten szablon wolny z Jusem. Jest taki... Nie umiem powiedzieć :) Jest po prostu oryginalnie ciekawy i mimo to nie przesadzony, lekko minimalistyczny, co mi się podoba. Świetna jest sygnatura. Po prosto sama nie umiem powiedzieć, bo czuję się zakocha w twojej grafice. Wszystko w notce mi się podoba, poza napisami z nagłówku z Seleną. Ten napis jest wyjustowany czy mi si wydaje? Trochę psuje mi efekt, ale ogólnie nagłowek bardzo ładny. Zamówienia? Zdecydowanie drugie. Ciemne kolory, ładny ccs. Prosto, skromnie i aż chce się patrzeć! Z okładek podoba mi się pierwsza. Jest taka delikatna, ale lekko tajemnicza, co sprawia, ze naprawdę miło się patrzy. To chyba tyle, jeśli chodzi o grafikę, dodam jeszcze, ze masz nowego obserwatora :)
    Mam nadzieję, że dasz sobie jakoś radę, jeśli będziesz mieć współlokatorkę (bo raczej nie współlokatora xD), bo czasami są nie do zniesienia, ale może złapiecie wspólny język i jakoś się dogadacie :) No i koniecznie muszę ci życzyć powodzenia na studiach, bo to nie przelewki! Masz miesiąc dłuższe wakacje, ja też chce ;-;
    Do zobaczenia w następnej notce, mam nadzieję! :D

    ReplyDelete
  13. Witam.
    Prosiłabym, aby w ramach współpracy umieścić na blogu informację o organizowanym przez nas naborze. Byłabym wdzięczna, gdyby dołączony był do tego button naboru (klik) oraz stronę na którą miałoby nastąpić przekierowanie (kilk).
    Prosiłabym także aby dodać komentarz w zakładce współpraca jeśli umieścicie button na swoim blogu. Będziemy wiedzieć na kogo możemy liczyć,a kto na nas.
    Dziękujemy.

    Pozdrawiamy, YME Crew.

    ReplyDelete
  14. Blog ze spisem fanfiction z Justinem dla którego wykonałaś szablon został usunięty. Pomyślałam, że dobrze będzie jeśli się o tym dowiesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za nowinę. W ogóle nie miałam robić na niego szablonu, nie wiem czemu się zgodziłam. W takim razie szablon trafi do wolnych w następnej notce. Szczęście, że sobie zapisuję wszystkie kody. ;)

      Delete
  15. Hejka :)
    Pobrałam szablon "Need" na bloga http://furthest-star.blogspot.com/
    haunted, Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. Heyy :)
    Wpadłam tylko napisać 'powiedzieć' że pobieram szablon "Black Roses"
    Na bloga: http://something-newx.blogspot.com/
    Blog jest aktualnie prywatny, dlatego możesz go nie zobaczyć, lecz pewnie za niedługo zmienię go na 'publiczny' :)
    Hasło: haunted.

    Pozdrawiam! :*
    Vanessa.

    ReplyDelete
  17. haunted
    pobrałam szablon "stripped heart" na blind-michael-clifford-ff.blogspot.com,
    pozdrawiam :3

    ReplyDelete
  18. pobieram szablon " blame a girl" na http://history-of-pure-evil.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. haunted
    Pobieram szablon: Do you like tumblr template? (http://funkyimg.com/i/LvWz.png)
    Na bloga: http://leonetta-by-vivien.blogspot.com/

    Pozdrawiam! <3

    ReplyDelete
  20. Pobieram szablon: "An Elastic Heart"
    Na bloga: http://dont-forget-about-uss.blogspot.com
    Hasło: haunted

    Pozdrawiam ♥
    Hope

    ReplyDelete
  21. Jednak nie pobieram tego poprzedniego... Tak mi układ po przeskakiwał że nie miałam do niczego dostępu ;/

    ReplyDelete
  22. Trzeci komentarz :< Ja przepraszam za spam, ale mam straszny problem z tymi szablonami i jakoś chcę to ogarnąć, a do tego trzeba kilku komentarzy, zebyś wiedziała co robię ;d
    Znaczy pobieram ten: "Black Roses"
    Na bloga; http://dont-forget-about-uss.blogspot.com
    Przepraszam za ten spam c;

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak coś nie gra z szablonami, to ja pomogę :)

      Delete
  23. Pobrałam szablon "Stay with me" na bloga http://welcome-in-hawaii.blogspot.com/
    hasło haunted

    ReplyDelete
  24. Pobrałam szablon z seleną gomez Stay With Me, haunted
    Narazie nie podaję adresu bloga bo jeszcze nie jest gotowy, a wolałabym wcześniej wszystko przygotować. A przy okazji cieszę się, że są takie osoby jak ty, które potrafią pomóc drugiej osobie np przy css. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  25. Witam, niedawno wznowiłam swój blog, który jest skierowany do polskich fanek zespołu One Direction. Chciałabym podjąć z wami współpracę, więc proszę o odpowiedź na moją propozycję na moim blogu :)
    PS: Jeśli przyjęlibyście współpracę, to mogę prosić o wklejenie naszego buttonu gdzieś w widocznym miejscu na jakiś czas oraz o wspomnienie o nim czasami w waszych notkach? Chciałabym aby mój blog po prostu był bardziej zauważalny. Jest on nowy i na razie nie ma tam zbyt wielu czytelników.
    Pamiętajcie, że mogę się odwdzięczyć tym samym, wystarczy napisać :)
    Pozdrawiam xx

    Blog: Poland Needs One Direction http://poland-needs-one-direction.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. haunted
    Chciałabym poinformować, że pobrałam szablon "Burn Too Bright" na bloga http://love--is--forgotten.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. hasło - haunted
    pobrałam szablon z Arianą Grande - Need
    na bloga - http://my-eveything.blogspot.com/

    PS Pomiędzy listą linków nie ma odstępów, czy mogłabyś pomóc mi to zmienić? Nie wiem, co zrobiłam źle, że tak się stało.

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams