6/6/15

We're all so tired of everything


Witajcie!
Dziś witam Was z nowym szablonem głównym. Tak, wiem, za często je zmieniam, ale ciągle szukam tego jedynego, który mnie w 100% zadowoli i nie mogę znaleźć, więc ciągle próbuję nowych moich pomysłów.
Dziś mam dla Was dwa szablony uniwersalne (z możliwością podmiany nagłówka), a także zaprezentuję Wam zamówienie i dwie okładki na wattpad.
Miałam również przygotować tutorial na robienie ikonek, ale go nie przygotuję. Co prawda umiem takie ikonki robić (ponieważ znam dobrze funkcje gimpa), ale nie robię ich biegle, nie wychodzą mi takie, jakbym chciała, żeby mi wychodziły, więc nie mogę Wam tłumaczyć jak je zrobić, jeśli sama nie czuję się w tym temacie najlepiej. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie.
Możecie za to zaproponować pomysły na instrukcje, jakie chcielibyście abym nagrała. Jestem do Waszej dyspozycji. :)
Osoby, które uczą się pisania kodów css, albo robienia grafik, zapraszam również na przydatne strony, które dla Was z czasem przygotowywałam: SELEKTORY, WARTOŚCI (to co wpisujemy w selektory), SPIS INSTRUKCJI. Możecie także zadawać mi pytania na moim ASKU. Nie odpowiadam od razu, ale jak znajduję czas, to zawsze odpowiadam. :)

PS: Były jakieś błędy w ostatnio dodanym szablonie "An Elastic Heart". Już je naprawiłam, więc nie powinno być problemu z tym szablonem. Jeśli zauważycie problemy z innymi szablonami, proszę o poinformowanie mnie o tym.




SZABLONY

SZABLON "Stay With Me":
1. Nagłówek uniwersalny z możliwością zmiany. (wymiary: 319px x 319px).
2. Gadżety: tekst, statystyka, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
3. Pamiętaj aby poinformować mnie w komentarzu o każdym pobraniu.
4. Możliwość wpisania swojego tytułu bloga nad nagłówkiem.
5. PODGLĄD
6. POBIERZ SZABLON
http://funkyimg.com/i/XLTY.jpg


SZABLON "Burn Too Bright":
1. Nagłówek uniwersalny z możliwością zmiany. (wymiary: 100px x 100px).
2. Gadżety: tekst, statystyka, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
3. Pamiętaj aby poinformować mnie w komentarzu o każdym pobraniu.
4. Możliwość wpisania swojego tytułu bloga nad nagłówkiem.
5. PODGLĄD
6. POBIERZ SZABLON

http://funkyimg.com/i/XLTV.png 


OKŁADKI

 


ZAMÓWIENIA

http://funkyimg.com/i/XLT6.png

 

22 comments:

  1. Szablony z tej notki kojarzą mi się z szablonami do Tumblr'a , idk czemu XD Ale są świetne ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie chciałam żeby tak wyglądały. Dzięki xx

      Delete
    2. a przyjmujesz zamówienia? Bo idk czy mogę napisać XD

      Delete
    3. http://graphicsbyme4you.blogspot.com/p/zamowienia.html :)

      Delete
  2. K o c h a m twoje szablony. Poważnie. Są naprawdę świetne, nawet nie wiesz jak mi się podobają. Śliczne.

    ReplyDelete
  3. A no i mam taką małą sugestię, może zrobiłabyś szablon/nagłówek z Kaya Scodelario, co ty na to? Myślę, że przydałaby się z nią jakaś grafika, bo jest ich nie za dużo :)

    ReplyDelete
  4. Mogłabyś pokazać, jak zrobić takie rozdziały jak w zamówieniu. :) A aktualny szablon główny podoba mi się tysiąc razy bardziej niż poprzedni. :)

    ReplyDelete
  5. haunted
    Pobieram przecudny szablon "Do you like tumblr template?" na www.niepisane-nam-niebo.blogspot.com (;

    ReplyDelete
  6. haunted
    Pobrałam szablon FIRE MEET GASOLINE wersja z Kendall na http://hustler-fanfiction.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  7. haunted
    pobieram szablon "Do you like tumblr template?" na http://leonettaamoparasiemprer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. haunted
    pobrałam grafikę z Justinem z notki "I've got a big ego" na http://we-can-just-be-friends-jbff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. pobieram 'burn too bright' na http://nadzieja-zyjacy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. oh i zapomniałam hasła przepraszam haunted, pobieram ten z taylor na nadzieja-zyjacy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Piekna grafika

    Zapraszam do mnie szukam osoby do pomocy lub pare osub : http://graphicnina-grafika.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  14. Chcę powiadomić, że wysłałam do ciebie list z zamówieniem :)
    List od: SZABLON DLA @LolLol240
    Śliczne szablony!

    ReplyDelete
  15. haunted. pobrałam szablon I'LL Die Happyily na bloga http://bride-fanfiction.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetne masz tu gniazdko, zdobyłaś moje serducho kolorowymi zaznaczeniami tekstu. Niby mała rzecz, ale mnie straszliwie cieszy.

    Haunted,ukradłam sobie szablon Do you likeTumblr template na bloga koktajl-z-truskawek.blogspot.com Na razie wygląda źle, jutro się nim zajmę do porządku.

    Pozdrawiam, dziękuję i życzę mnóstwa weny i chęci!

    PS Jeżeli chodzi o propozycje to może pomyślałabyś nad dodaniem do swoich szablonów customowych scrollbarów? Być może nie działają w każdej przeglądarce, ale wyglądają bardzo efektownie i są bardzo proste do dodania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miły komentarz :)
      Już dawno tu takiego nie miałam ;)
      Jeśli chodzi o scrollbary to dużo nad tym myślę, ale mój problem polega na tym, że korzystam z mozilli i po prostu z odruchu zapominam o tej funkcji, bo podobno na mozilli nie działają (nie wiem, nie sprawdzałam). Ale skoro taka funkcja cieszy osoby, które korzystają z szablonów, to pomyślę o tym na poważnie i może na próbę w następnych szablonach to zrobię :)

      Delete
  17. haunted ;) pobieram szablon 5sos na stronę http://zwariowany-swiat-bo-moj.blogspot.com/

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams