5/17/15

All of my kindness, is taken for weakness...


Witajcie!
Dziś mam dla was baaaardzo skromną notkę, ale już nie mogłam dłużej czekać, dlatego postanowiłam dodać to co dodaję.
Żadnej grafiki nie mam dla Was, nic (nawet baaaardzo starą sygnaturkę wkleiłam do posta, bo NIC nowego nie miałam jak zrobić) ... Tylko jeden tutorial. A powodem tego jest fakt, że nie mam dostępu do komputera, na którym działa mi gimp. Teraz jestem zmuszona korzystać ze starego laptopa, na którym gimp już mi się nie otwiera. Muszę sformatować dysk itp. żeby to naprawić. Dlatego też musimy i wy, i ja, uzbroić się w cierpliwość. Zamówienia wykonam od razu jak będę miała dostęp do szybszego komputera. :) (Już niedługo) :)

A teraz milsze informacje: Wreszcie zrobiłam podstronę SELEKTORY. Mam nadzieję, że zaspokoi Wasze potrzeby. W razie jakichś niedociągnięć, pytań: PISZCIE! :)


ZAPRASZAM NA SPIS SELEKTORÓW

Jeśli chodzi o tutoriale, to proszę Was o prośby i pomysły na nowe. Jak widzicie z czasem chcę każdą prośbę spełnić, w miarę swoich możliwości. Dziś: Karty w rombach.


Jak zrobić karty w rombach


Kod na obrócenie elementu:
transform:rotate(45deg);
-moz-transform:rotate(45deg);
-webkit-transform:rotate(45deg);


Liczbę można zmieniać w zależności od tego o ile stopni chcemy obrócić dany element.


Wiem, że notka skromna, ale uwierzcie, nad spisem selektorów siedziałam bardzo długo i zrobiłam tyle ile mogłam bez użycia gimpa. Mam nadzieję, że nie jesteście zawiedzeni i będziecie czekać na kolejną notkę. :) 

Pamiętajcie: O każdym pobraniu z mojego bloga informujcie mnie w komentarzu pod najnowszą notką.

16 comments:

  1. Pobrałam szablon "BELIEVE" na http://50shadesofjustin-tlumaczenie.blogspot.com
    Hasło: haunted

    Strony w szablonie same "zjechały" mi na prawą stronę,nie wiem dlaczego, bo jeśli chodzi o układ trzymałam się instrukcji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co widzę, kody powklejałaś w złe gadżety HTML/JavaScript. Usuń szablon i wszystkie gadżety i dodawaj je PO KOLEI tak jak pisze w instrukcji. Jak to nie pomoże, to napisz do mnie maila :)

      Delete
  2. pobieram change me
    haunted
    na http://atl-jbff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. pobrałam black and white justin na myrules-ff.blogspot.com haunted

    ReplyDelete
  4. pobieram szablon 075. ^^
    haunted
    na leonettamiamor.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hej! Mam pytanie. Zrobiłam te karty w rombach zgodnie z twoją instrukcją, ale jak zrobić, żeby po kliknięciu na romb pojawiała mi się konkretna strona, próbowałam tpo zrobić, ale kompletnie mi to nie wychodzi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musisz w gadżecie HTML/JavaScript dodać odpowiedni kod (jak ja na początku dodawałam) i zamiast linka do googli (tłumaczę to na początku tutorialu), dodać link do odpowiedniej strony :)

      Delete
    2. A mogłabyś mi podać kod css na przyczepienie obrazka (tutorial o gadżetach pojawiających się po najechaniu na obrazek myszką) Wpisywałam , ale nie przyczepia mi sie i nie wiem czy dobrze wpisałam, czy coś przeoczyłam :)

      Delete
    3. Przyczepienie? Chodzi ci o position: fixed; ??

      Delete
    4. Tak. Dzięki :) Sory ,że zadaje tak dużo pytań, ale jestem w tym kompletnie zielona. Mam jeszcze jedne. Robię te karty w rombach i chcę, żeby one najeżdżały mi trochę na zdjęcie(tak jak u ciebie), a one chowają się pod te zdjęcie. Co mam zrobić?

      Delete
  6. Spoko, po to jestem, żeby pomagać :)
    Do kodu z kartami wklej kod:

    z-index: 10 !important;

    Powinno zadziałać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A w którym momencie?
      Robię te gadżety pojawiające się po najechaniu myszką tylko bez przyczepienia. Wszystko jest ok, wszystko działa tylko nie pojawia się napis Followers, po najechaniu, tylko jest sam gadżet bez nagłówka tak jakby.. Co mam zrobić?

      Delete
    2. Wkleiłam byle gdzie i też nie działa :)

      Delete
    3. W układzie musisz sobie wpisać nagłówek ;) Musiałabym zobaczyć cały kod i screeny żeby pomóc. Napisz mi maila :)

      Delete
  7. Zrób poradnik jak zrobić ikonkę np. z Bellą Thorne albo inną gwiazdą :) Bardzo Prosze :)

    ReplyDelete
  8. Pobieram szablon "DO YOU LIKE TUMBLR TAMPLATE?" na bloga http://pink-champagne-ff.blogspot.com/
    haunted

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams