3/15/15

I want to play a fair game...



Witajcie!
Mogę z miłą chęcią ogłosić Wam, że wracam na blogspot! Teraz postaram się notki dodawać częściej i postaram się, żeby one obfitowały w potrzebne Wam szablony, a także w tutoriale graficzne i css.
A dlaczego taka nagła zmiana?
Otóż zrezygnowałam ze studiów. Pomimo tego, że byłam jedną z 8 osób z mojej grupy, które zdały pierwszy semestr (30 nas zaczynało), to postanowiłam nie kontynuować nauki na tym kierunku. Literatura nie jest jednak dla mnie. Nudziły mnie przedmioty, a nawał nauki, jaki miałam od grudnia, spowodował, że nie miałam w zupełności czasu dla siebie. Naprawdę, studia są dla wytrwałych, a studia na filologii szczególnie. Zdałam ten semestr (wczoraj miałam ostatnie dwa egzaminy), dopięłam swego, ale postanowiłam rzucić to wszystko i zacząć za rok od nowa, na innym kierunku. Dlatego teraz o ile nie pójdę do pracy, to będę miała więcej czasu na grafiki. :)




W tej notce chciałam dodać jakieś tutoriale, ale nie potrafię nadal zainstalować na komputer programu, który miałam na laptopie, więc najprawdopodobniej dam sobie z tym spokój i żeby nagrywać tutoriale, będę włączała laptopa.
Do czasu następnej notki (pewnie niemalże w całości poświęconej kodowaniu i tutorialom) zajmę się zamówieniami, bo nazbierała się nie mała kolejka.
Mam nadzieję, że dzisiejszymi szablonami Was nie zawiodłam. :)
PS: Podoba Wam się nowy szablon główny? Najprawdopodobniej jest przejściowy, ale kto wie, czy dłużej na tym blogu nie zagości. ;)

 


SZABLONY

SZABLON "I Walk With Spiders":
1. Nagłówek z Birdy - TYTUŁ WPISUJECIE SAMODZIELNIE
2. Gadżety: tekst, statystyka, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript, obserwatorzy.
3. Pamiętaj aby poinformować mnie w komentarzu o każdym pobraniu.
4. POBIERZ SZABLON

http://funkyimg.com/i/UYGP.png

SZABLON "Don't Wanna Fall Asleep":
1. Nagłówek uniwersalny
2. Gadżety: tekst, statystyka, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript x2, obserwatorzy.
3. Pamiętaj aby poinformować mnie w komentarzu o każdym pobraniu.
4. POBIERZ SZABLON
http://funkyimg.com/i/UYGM.png 

SZABLON "Someone New":
1. Nagłówek z Seleną Gomez
2. Gadżety: tekst, statystyka, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript x2, obserwatorzy, o mnie, archiwum.
3. Pamiętaj aby poinformować mnie w komentarzu o każdym pobraniu.
4. POBIERZ SZABLON
http://funkyimg.com/i/UYGJ.png 


 ___________________________________________________________________
Teraz najbardziej mnie interesują Wasze propozycje TUTORIALI zarówno graficznych, jak i kodowych. :)


28 comments:

  1. Przepiękne szablony <3 Zwłaszcza ten z Taylor <3

    ReplyDelete
  2. Kapitalny jest ten 1 szablon. Nie mogę się na niego napatrzeć. Reszta prac oczywiście też świetna. :)

    ReplyDelete
  3. Podobają mi się te szablony! Są cudne! Wszystko co z nich robisz jest świetne! Mogłabyś spróbować zrobisz szablon z The Janoskians? :)

    ReplyDelete
  4. Tęskniłam. Cieszę się, że wracasz i częściej będzie Cię tu widać. ;)
    Już myślę nad kolejnym szablonem, by u ciebie zamówić.

    Pozdrawiam.
    Whimsey (kiedyś de Sade)

    ReplyDelete
  5. Czyli jeśli ktoś złożył ostatnio zamówienie, a Ty je odrzuciłaś (z powodu braku czasu, nie dlatego, że miałam coś źle z punktami) to mam składać je jeszcze raz czy jestem już w kolejce?
    Cudowna notka x I cieszę się, że wracasz.
    Pozdrawiam xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musisz złożyć ponowne zamówienie. Moja skrzynka mailowa jest tak zawalona zamówieniami szablonów, że nie sposób tam czegokolwiek znaleźć.
      Ale radzę złożyć zamówienie po notce, w której pokażę zrealizowane zamówienia, bo wtedy pewnie przyjmę. Teraz bym odrzuciła, bo mam w kolejce kilka zamówień ;)

      Delete
  6. Jej, cudowne szablony ** Ten pierwszy strasznie mi się podoba, jest naprawdę śliczny *^* Jezu, kocham twoją grafikę, bo ma w sobie to coś. I cieszę się, że wracasz, bo tworzysz cudownie.
    Pozdrawiam :3

    ReplyDelete
  7. Proponuję współpracę z Katalogiem Euforia [http://katalog-euforia.blogspot.com/] :)

    Pozdrawiam, Alexx

    ReplyDelete
  8. jest cos nie tak z szablonem seleny, nie da sie otworzyc paczki, pisze ze jest uszkodzona

    ReplyDelete
    Replies
    1. A wpisujesz dobre hasło?

      PS: Jutro to sprawdzę :)

      Delete
    2. no wlasnie nawet nie zdazy wyskoczyc to okienko z haslem, tylko od razu ze nie mozna otworzyc
      myslalam ze moze program zly, ale sciagalam wiele i za kazdym razem to samo, troche szkoda bo perf szablon:(

      Delete
    3. Nie mam jak ci tego sprawdzić teraz... Podaj maila, a ci pliki osobno wyślę :)

      Delete
    4. delilah.moore@interia.pl dziekuje bardzo mis :)

      Delete
    5. wciaz nie dostalam zadnego maila, cos nie tak?:(

      Delete
    6. Zapomniałam o nim, przepraszam. Ale szablon możesz pobrać, naprawiłam usterkę już kilka dni temu :)

      Delete
    7. tak juz w porzadku, dziekuje bardzo:)

      Delete
  9. Mogłabyś zrobic na nn notce szablon z Justinem, Cailin Russo i gdzieś w tle Selene Gomez? Bardzo proszę <3
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. Zostałam tu odesłana przez Ciebie z YouTube'a więc jestem ^^
    Także no: Jeśli bym mogła wolałabym zamówić sygnaturkę na mailu, głównie dlatego, iż moja tematyka nie bardzo pasuje do wszechobecnego tu schematu Justina Biebera i tej całej grupki. Byłoby to możliwe? :----)

    ReplyDelete
  11. Ja bym prosiła tutoriala na te kółeczka w menu gdzie masz główną, aska, creditsy, współpracę i obserwację.

    ReplyDelete
  12. haunted
    pobieram Justin black and white na blog: http://unknown-ff.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  13. Ja bym z miłą chęcią zobaczyła, jak umieścić nagłówek po lewej lub prawej stronie postu, a nie nad nim :)

    ReplyDelete
  14. Idealnie <33 Wszystko takie piękne *.* Wysłałam zamówienie na okładkę :)

    ReplyDelete
  15. haunted
    pobieram szablon z 5sos: http://gallery-playwiyhmehideadnseek.blogspot.com/2014/07/szablony-5-second-of-summer.html (ciemny z Lukiem) na http://famefanbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Witam! Jako jedna z załogi Graficiarni 1D pragnę poprosić o współpracę.
    Mam nadzieję, że przyjmiecie propozycje i odpowiecie na naszym blogu http://graficiarnia-onedirection.blogspot.com/p/wspopraca.html

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams