9/17/14

Let's throw a party!



Uwaga! Wiem, że ostatnia notka była baaaardzo uboga, ale zamierzam Wam to wynagrodzić! :)
Ostatnio mam wenę na kodowanie i rysowanie, więc siedzę w domu i robię to niemalże na okrągło. 
Szykuje się u mnie remont, więc pilnując robotników będę uziemiona na tydzień tylko ja, mój komputer i wena, co na pewno przyniesie rezultaty w postaci wielu szablonów.
Dlatego postanowiłam, że urządzę imprezę graficzną na koniec moich wakacji, na której dodam wiele, może nawet ponad 10 nowych szablonów. Głównie jasne, minimalistyczne, tumblrowe układy (ponieważ ostatnio takie mi się dobrze tworzy).

Impreza graficzna odbędzie się 30.09.2014r. jeszcze nie wiem o której godzinie, ale jak już to ustalę na pewno o tym tu napisze. 
Postaram się dodać notkę imprezową w godzinach popołudniowo - wieczornych.

PISZCIE Z KIM CHCECIE MIEĆ SZABLONY!!
Dosyłajcie ewentualne zdjęcia w komentarzach, a ja postaram się spełnić wszystkie wasze prośby.
Od razu mówię, że propozycje przyjmuję tylko na daną osobę, bądź zdjęcie przedstawiające cokolwiek, a nie styl, w którym szablon zostanie wykonany, ponieważ impreza graficzna będzie królować w szablony bardzo minimalistyczne. Propozycje w komentarzach możecie dosyłać do 29.09.2014r.
Mam nadzieję, że podsuniecie mi pomysły na to z kim stworzyć szablony, bo ja chcę je robić dla Was i takie, które będziecie pobierać, więc piszcie czego potrzebujecie! :)

PO PRZECZYTANIU PIERWSZYCH DWÓCH KOMENTARZY UZNAŁAM, ŻE MUSZĘ DODAĆ EDIT:
Proszę dosyłać mi zdjęcia osób, których mogę nie znać (nie robiłam z nimi szablonu, nie ma ich w tagach po lewej stronie)!!! Ułatwcie mi troszeczkę pracę ;)


PS: Zamówień na okładki na wattpad na razie nie przyjmuję. 
Tropicjuss napisz adres mailowy, a nagłówek doślę osobiście jak go zrobię, a dodam na bloga dopiero po imprezie graficznej.


25 comments:

  1. Coś z Arianą Grande i Paris Jackson <3

    ReplyDelete
  2. Giza Lagarce i Harry Styles :)

    ReplyDelete
  3. więc moja propozycja to Nicki Minaj, Little Mix, Janoskians, Lucy Hale, Miley Cyrus to chyba tyle + nowy szablon na blogu jest o b ł ę d n y
    plus mam taką prośbę mogłabyś dodać szablony które były głównymi na GBM4Y jako szablony wolne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze, dodam ten ostatni, ale nie wiem czy te wcześniejsze zdołam jakoś odtworzyć, bo nie mam ich zapisanych.

      Delete
  4. Moja propozycja na szablon to: Caitlin i Christian Beadles :)

    ReplyDelete
  5. Piękny szablon główny.
    Moje propozycje to: kobiety - Amy Lee, Pink, Kat von D, Nicki Minaj, Britney Spears, Christina Aguilera, Halle Berry; mężczyźni - Gaspard Ulliel, Criss Angel, Taylor Kinney, Hugh Jackman, Zombie Boy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W następnej notce możesz spodziewać się Christiny, Nicki, Britney, Taylor Kinney i Zombie Boya. Jak ci na kimś szczególnie zależy proszę o dosłanie zdjęć.
      Nie zrobię z wszystkimi, bo myślę o użyteczności szablonów i o tym, żeby były pobierane skoro już je zrobię, dlatego wybiorę kilka z twojej propozycji (jak i z wcześniejszych) :)

      Delete
    2. Oczywiście, użyteczność przede wszystkim. :) Bo szablony warto robić dla wielu, a nie dla jednostek.
      Co do zdjęć to chwilowo nie mam nic konkretnego na oku, więc jak zrobisz tak będzie, a patrząc na twoje dzieła to na pewno będą to efektowne szablony.

      Delete
    3. A czy jest jakaś szansa bym mogła liczyć na szablon z piłkarzem Remym Cabellą?

      Delete
    4. Wiesz co, postanowiłam, że zrobię szablon, a zdjęcie będzie do samodzielnego wklejenia. Już jeden taki szablon zrobiłam, zrobię jeszcze ze dwa. Bo nie chcę robić szablonów dla jednej osoby, dlatego wolę zrobić bardzo uniwersalne. I tak szablony na imprezę będą bardzo minimalistyczne i nie będą opierały się na grafikach, a na zdjęciach, więc w niektórych szablonach każdy będzie mógł sobie wkleić zdjęcie, albo gifa jakiego tylko chce :) Myślę, że to dobre rozwiązanie :)

      Delete
  6. Ja oczywiście cieszyłabym się na co z Ritą, ale ostatnio marzy mi się sam szablon z Game'em ^^ Najlepiej jakieś zdjęcia z jego insta, ale wiadomo, że taki szablon to tylko ja bym raczej wykorzystała, więc nie wiem, czy się opłaca w ogóle cokolwiek robić xD Ale kocham Twoje prace i Twojego bloga z opowiadaniem o Justinie! :D Wybacz, że nie komentuję tam rozdziałów, ale ostatnio mam dużo na głowie -.- Ale czytam regularnie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli Ci się marzy i jeśli obiecasz mi, że na 100% wykorzystasz ten szablon to zrobię dla ciebie jeden. Akurat w szablonach, które szykuje nie będzie grafik, a będą raczej zdjęcia (coś takiego jak ja mam na głównym). Game to ten murzyn, z którym kiedyś robiłam szablon dla ciebie?
      Ach no i mimo wszystko mam nadzieję, że znajdziesz 5 sek na skomentowanie rozdziałów na TRM, ponieważ bardzo mi na tym zależy :)

      Delete
    2. O, właśnie zauważyłam, że zdjęcia się zmieniają! Podoba mi się :D Chciałabym coś takiego, ale gdyby format zdjęć po boku był troszkę większy, to już w ogóle byłoby super :D Jeżeli to nie będzie dla Ciebie problem, to bardzo bym chciała coś takiego :) I jak coś to mogę podesłać zdjęcia :> A właśnie widzę, że dodałaś nowy rozdział na blogu, to później przeczytam ^^

      Delete
    3. podeślij zdjęcia koniecznie, ale z formatem ich będzie trochę problemu bo nie znam się na gifach i jak widzisz one się rozpikselowują, a jak jest większy format to na hosting nie wchodzi i się zacina itp... pokombinuję coś, ale koniecznie zdjęcia prześlij! Jeden szablon będzie z gifami :)

      Delete
    4. Ekstra :D Postaram się wysłać jak najwięcej tych zdjęć, żebyś miała spory wybór :) Uwielbiam Cię! ^^ Wyślę zaraz na meila :)

      Delete
  7. forbidden804@gmail.com mój adres:)

    ReplyDelete
  8. haunted
    Pobieram szablon: http://www.funkyimg.com/i/GwrW.jpg
    Na bloga: http://onlyyoucanmakemehappyonedirection.blogspot.com/
    (Szablon zostanie zainstalowany dopiero na otwarcie drugiego sezonu. Mam nadzieję, że to nie problem iż go nie zainstaluję od razu ;] )

    ReplyDelete
  9. bardzo bym chciała żebyś zrobiła szablon z justinem Bieberem (ale tylko on by był) i wykorzystała to zdjecie https://41.media.tumblr.com/58c75b63dd088cc5ffea20e26dc32008/tumblr_n4i25yWV4x1tyu8kyo1_500.png

    ReplyDelete
  10. Chcialabym zobaczyc szablon z Robertem Pattinsonem :-) napewno by mi sie przydal :-P kolorystyka ciemna zdjecie : http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20120930190746/twilightsaga/pl/images/d/d3/Edward.jpg

    ReplyDelete
  11. haunted
    pobieram szablon: "What Goes Around, Comes Around" z nagłówkiem http://funkyimg.com/i/JMXG.jpg z notki "Then she started dancing..."
    na bloga: http://obcy-hsfanfiction.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. haunted
    Pobieram szablon http://funkyimg.com/i/HD3u.jpg z notki ''I'll die happily'' na bloga: rip-fanfic.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Witam! Proponuję współpracę z blogiem http://unique--graphic.blogspot.com
    O odpowiedź proszę u mnie na blogu.
    Pozdrawiam, Ally!

    ReplyDelete
  14. Bardzo się cieszę że robisz taką imprezę, już nie mogę się doczekać! Co do propozycji, proponuje szablon z Kednall Jenner :)

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. Nie chciałabyś zrobić plany lekcji z Taylor Swift? Najlepiej jakiś czarno biały? Bo ten z Seleną jest cudny 💕

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams