9/14/14

Do you like Cailin?

 

Witajcie po dość długiej (jak na mnie) przerwie. Można byłoby się spodziewać, że skoro nie dodawałam nic przez dwa tygodnie, to teraz dodam notkę obfitującą w grafikę. Nic bardziej mylnego! Niestety nie miałam czasu, ani głowy na robienie grafik, a choroba, z którą się zmagałam tydzień, odebrała mi głos i nie miałam siły nagrać żadnego tutorialu. Mam dla Was dziś skromną notkę z dwoma szablonami do pobrania, nagłówkiem do jednego szablonu i mam wiele, wiele okładek na wattpad, które zrobiłam przez ten czas. Nawet nie wiedziałam, że już po pierwszej notce z informacją o tym, że jestem w stanie zrobić okładki na wattpad, będę miała tyle zamówień! Zdaję sobie sprawę z tego, że niektóre są lepsze, niektóre gorsze, ale dopiero raczkuję w tej dziedzinie grafiki, więc wybaczcie :)
Mam także coraz większą ochotę i wenę na robienie ręcznie grafik do szablonów (tj. rysowanie sobie i montowanie tego w programie graficznym). Pierwszą moją pracą jest szablon na moje ff 'The Right Man', jeśli interesowałyby Was szablony wolne z tego typu rysowanymi, malowanymi nagłówkami napiszcie mi o tym, to z przyjemnością wykonam jakieś. Zresztą i tak pewnie zrobię, bo wena nie wybiera dnia godziny. xD 

Z chęcią przyjmę zamówienia na okładki na wattpad, a co do zamówień na szablony indywidualne, nadal jest ostra selekcja. Piszcie zatem w komentarzach jakie Wam są potrzebne szablony! (Nadal mam ochotę zrobić szabloniki z Little Mix, ale nadal brakuje mi zdjęć, a nie mam czasu ich szukać) :(


PAMIĘTAJCIE ŻEBY POWIADOMIĆ W KOMENTARZU O POBRANIU CZEGOKOLWIEK Z MOJEGO BLOGA.

Nagłówek do szablonu z notki I remember it all to well.
http://funkyimg.com/i/Kwgs.png

OKŁADKI NA WATTPAD
(Proszę nie zarzucać, że są kopiami innych okładek, ponieważ robię to co jest napisane w zamówieniu, niektórzy podają przykładowe okładki i chcą podobne, więc staram się ich nie zawieść. Piszę to w razie niemiłych zarzutów, które mogą się pojawić.)





SZABLONY

SZABLON "Hoping it would be over soon":
1. jednokolumnowy.
2. Jasny z Cailin Russo
3. Gadżety: tekst, statystyka, obserwatorzy, button, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
4. POBIERZ SZABLON

http://funkyimg.com/i/Kwgp.jpg


SZABLON "No teasing":
1. trójkolumnowy, wszystko nieruchome, oprócz kolumny z postem.
2. Jasny z Cailin Russo, lub Rihanną.
3. Gadżety: tekst, statystyka, obserwatorzy, button, zamiast listy stron jest gadżet HTML/JavaScript.
4. POBIERZ SZABLON

http://funkyimg.com/i/Kwgn.jpg http://funkyimg.com/i/Kwgm.jpg



ZAMÓWIENIA

http://funkyimg.com/i/Kwgk.jpg http://funkyimg.com/i/Kwgo.jpg

6 comments:

  1. Śliczne szablony, jak zawsze <3
    Ale te okładki na wattpad... Cudo <3 Śliczna jest ta trzecia... Ale reszta również <3

    ReplyDelete
  2. zamówienie okładki zostało wysłane. :)
    + mam nadzieję, że ze zdrowiem już lepiej. Trzymaj się xx

    ReplyDelete
  3. Przedostatni szablon bardzo mi się podoba! Ja w ogóle uwielbiam Twoje prace :) O co chodzi z tymi okładkami? xD Na co to jest, bo nie jestem zbyt ogarnięta w tym temacie xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest to strona, na której publikuje się opowiadania i tam trzeba mieć okładkę :)

      Delete
  4. haunted; pobieram nagłówek do szablonu z notki I remember it all to well :)

    ReplyDelete
  5. Witam! Czy jest taka możliwość abyś wykonała dla mnie nagłówek Z Miley Cyrus I Justinem Bieberem do tego szablonu? http://funkyimg.com/i/J81a.jpg byłabym niesamowicie wdzięczna, bo szukając czegoś odpowiedniego natrafiłam właśnie na to, lecz chciałabym mieć nagłówek z tymi właśnie postaciami. Jest taka możliwość?

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams