4/17/14

Haunted

Dziś mam dla Was kilka nagłówków. Niestety przez naukę do matury szablonów wolnych na razie nie będzie, ale planuję w przyszłości powiększyć zasoby szablonów wolnych szczególnie z Justinem, bo wiem, że jest na to popyt :)
Zainspirowana nową (najcudowniejszą) płytą Beyonce i jej idealnymi i genialnymi teledyskami zrobiłam dwa nagłówki właśnie z Beyonce. Nie mam pojęcia czy komuś się przydadzą, ale z wielką przyjemnością je robiłam. 


Dodatkowo cały czas staram się uczyć nowych rzeczy i nie stać w miejscu, więc kombinuję i kombinuję, próbuję i zmieniam, siedzę nad grafiką kilka godzin, aby efekt mnie zadowolił. Dlatego chcę Wam zaprezentować nagłówki z Justinem i Rihanną, trochę inne niż dotychczas. Na pewno następne będą lepsze, te są taką próbą, ale myślę, że mogą Wam się spodobać. Mi najbardziej podoba się ten z Justinem. :D


Możecie zamawiać nagłówki, które w trakcie przygotowań do matury będę robiła. Tak jak mówiłam, robienie szablonu zajmuje dosyć dużo czasu, więc na razie (te trzy tygodnie) muszę wyładowywać moją wenę tylko w nagłówkach. Zamówienie dla @agatorek29 będzie robione w weekend!
I mam w planach zrobienie galerii nagłówków, sygnatur i wolnych szablonów, ale to dopiero po maturach.
I po maturach także pododaję paczki stocków kolekcjonowanych przeze mnie! Będziecie mogli je pobierać, może komuś się przydadzą! :)

Jeśli pobieracie coś z mojego bloga, zapoznajcie się z regulaminem

5 comments:

  1. Mi się najbardziej podoba drugi i ostatni :D

    ReplyDelete
  2. Strasznie podoba mi się nagłówek z Justinem i ten drugi z Rihanną, są świetne jak dla mnie :)

    ReplyDelete
  3. Wiem, że na razie nie wykonasz szablonu i szanuję Twoją decyzję, ale po prostu tak mi zależy, że już dodam zamówienie haha. mam nadzieję, że się nie zdenerwujesz. :)

    1. http://nightdoesntgiveofsleep.blogspot.com
    2. Night doesn't give of sleep
    3. Generalnie nie mam jakiegoś konkretnego, więc jeśli uznasz że masz jakiś dobry i w miarę pasujący cytat do bloga to możesz go bez problemu dodać :)
    4.Opis : To historia o dziewczynie zakochanej w tańcu oraz chłopaku dla którego samochody, narkotyki i broń to chleb powszedni. Mimo że są z dwóch różnych światów, łączy ich dziwna więź, której nie potrafią zerwać. A gdy ona próbuje poznać jego, na jaw wychodzą niechciane fakty.
    5. Kolorystyka raczej ciemna.
    6. Justin Bieber i Selena Gomez. Z tym, że jeśli byłaby taka możliwość, to chciałabym żeby były jakby trzy zdjecia - tzn. osobne zdjęcie Biebera, osobne Gomez i jedno w spólne, np. to ---> http://24.media.tumblr.com/8940e300d886f915237f0bcc6df5f46f/tumblr_n26oqzFRAI1rhxaoso1_500.png
    Co do nastroju, to ona może być normalna/spokojna/uśmiechnięta, natomiast on pociągający/zamyślony :)
    7. Za bardzo nie ogarniam o co chodzi w tym punkcie, więc po prostu chciałabym, żeby te strony itp. wyglądały/zostały tak jak teraz są na blogu haha XD
    8. na razie podam Ci tylko maila, a jeżeli przyjmiesz moje zamówienie, wtedy dorzuce hasło :) MAIL : viki.dlubacz@gmail.com
    9. Chciałabym, żeby pasek nawigacji został :)
    10. My medicine

    Z góry dziękuje Ci nawet za przeczytanie :) bardzo zależy mi na tym, ale poczekam ile będzie trzeba, bo tak jak mówiłam rozumiem i szanuję wszystko :)
    no i powodzenia na maturze! trzymam kciuki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedna i najważniejsza zasada, zamówienia składamy na maila i tylko na takie zamówienia odpisuję. W komentarzach przyjmuję propozycję na szablony wolne i nagłówki. Teraz na prawdę nie mam czasu na robienie zamówień. Napisz w połowie maja, ale na MAILA! :)

      Pozdrawiam.

      Delete
    2. och, okej. przepraszam za błąd. odezwę się, masz jak w banku :) i jeszcze raz przepraszam :)

      Delete

Followers

Template made by Robyn Gleams