4/13/14

Diamonds


Na specjalną prośbę dodaję szablon, który niedawno był głównym szablonem mojego bloga.
Za niedługo nowa porcja różnych, ciekawych nagłówków i następny szablon na zamówienie (ale już nie w tym tygodniu) :)

Jeśli pobieracie coś z mojego bloga, zapoznajcie się z regulaminem
Miło, że pobieracie moje szablony, bo wiem, że pobieracie, ale nie miło, że mi o tym nie piszecie...



SZCZEGÓŁY SZABLONU:
1. Trój kolumnowy, jasny.
2. Rihanna, cytat z piosenki "Diamonds"
3. Bardzo łatwy do wgrania. Gadżety: tekst, lista stron, lista linków, statystyka, obserwatorzy i button.


6 comments:

  1. dziękuję że dodałaś go dzisiaj xx
    fine-tuned supersonic speed machine
    pobieram szablon powyżej na bloga http://youmyeverything-spisfanfiction.blogspot.com/ / @polish__fan

    ReplyDelete
  2. Co to za filtr ,którego użyłaś w PS przy tworzeniu tej pracy O.O ? nigdy go nie widziałam ,a tak przy okazji śliczny szablon *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie używam PS :) I nie używam filtrów jako takich :D Jak robię swoje prace to moja słodka tajemnica. I nawet nie pamiętam czego używałam akurat tu :) Wszystko robię na czuja przez próby i błędy :)

      Delete
  3. Twój blog został pomyślnie dodany do naszego spisu!

    katalog grafików

    ReplyDelete
  4. umm przepraszam dlaczego gdy wstawiam szablon pisze "Zapisanie szablonu nie powiodło się.

    Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
    Content is not allowed in prolog.: ? :")

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedna osoba już go dodawała na bloga więc musi być wszystko w porządku. Napisz mi swojego maila a ten plik wyślę ci w mailu :)

      Delete

Followers

Template made by Robyn Gleams