3/2/14

There ain't no "I" in team

Mam dla Was 3 nagłówki i wiadomość, że za tydzień dodam szablon z Miley Cyrus (jak jeszcze miała długie włosy, więc może komuś się przyda).
Nagłówki dziś z Taylor Swift, Justinem i Niallem. Ten z Niallem nie jest na zamówienie, ale Nelly poprosiła mnie o szablon, a ja niestety nie mogłam go wykonać (brak czasu!) więc postanowiłam zrobić nagłówek podobny do tego, jaki chciała, udostępnić go każdemu (tak na przeczekanie) a po maturach zabiorę się za szablony z kolejki!
Ach, tak żałuję, że nie mogę ich teraz robić, ale cóż... Maturę się pisze raz, no przynajmniej ja chciałabym ją raz napisać ;)
Jeśli chodzi o szablon z Niallem, to jak chcemy aby wlewał nam się w tło (a nie mamy jakiegoś specjalnego szablonu) to wczytujemy nagłówek, dajemy opcję 'zmniejsz' a jako główne tło wpisujemy kolor: #484248 i gotowe ;)

Zanim cokolwiek pobierzecie zapoznajcie się z regulaminem.

4 comments:

  1. Moim faworytem jest nagłówek z Niallem. Fajna kompozycja, kolory, napis też ok :)
    Z Justinem- nie podoba mi się ułożenie i wtopienie stocków :c
    Taylor- teksturki na twarzach. To nie wygląda fajnie i estetycznie. Gdyby nie to i gdyby kolory były mniej jaskrawe byłoby bardzo fajnie.
    Pozdrawiam i zapraszam także do siebie :)
    http://zatsune-graphics.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Również nagłówek z Niallem najbardziej mi się podoba.

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twoje prace :D Jak dla mnie, robisz najlepszą grafikę :D

    ReplyDelete
  4. Ten z Niall`em to mój faworyt oczywiście <33 Ale reszta także prześliczna ;)

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams