3/2/14

The world where is no such thing as time

Tak, kocham robić grafiki i nie spodziewałam się, że dziś jeszcze kilka zrobię, ale skoro zrobiłam to dodaję :)
Nagłówki z Taylor Swift, Harrym Styles'em i z nieznaną modelką.
Co do nagłówka z Harrym, to jestem w połowie robienia szablonu, ale nie chciało mi się kończyć, więc dwa szablony na 100% będą za tydzień!

Zanim cokolwiek pobierzecie zapoznajcie się z regulaminem.



Pododaję jeszcze trochę grafik i szablonów i zacznę na 100% reklamować tego bloga. Na razie czekam aż będzie co reklamować! xD
Miło mi, że ktoś jednak tu wchodzi i komentuje moje prace.

Ja żegnam się z Wami, bo przede mną długi tydzień, który minie w mgnieniu oka! :)
xoxo

1 comment:

  1. Prosze dokończ szablon, ale z nagłówkiem z Tay :>

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams