3/25/14

Look for me when I'm lost

Przepraszam, że nie dodałam obiecanego szablonu z Rihanną. Będzie w weekend, a tymczasem mam dla Was czarno-biały szablon z Zayn'em Malikiem.

Zanim pobierzesz cokolwiek zapoznaj się z regulaminem bloga! :)

SZCZEGÓŁY SZABLONU:
1. Szablon czarno-biały, trój kolumnowy z Zayn'em Malikiem.
2. W headerze wykorzystałam cytaty z piosenki coldplay'a "A whisper"
3. Zamiast STRON jest wykorzystany gadżet HTML/Java Script, dlatego można mieć ograniczoną ilość stron, do wielokrotności liczby 9, czyli: 3, 6, 9, 12... (instrukcja w paczce z szablonem)


3 comments:

  1. Genialny szablon.
    Zastanawiam się kiedy powrócą szablony z zamówień i kiedy kolejka ruszy.
    Powodzenia.

    ReplyDelete
  2. Mam problem, pobrałam ten szablon, ale na moim laptopie (notebook) wyświetla się tak, że button oraz wyświetlenia są na środku nie wiem co z tym zrobić

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams