3/16/14

Let's capture the moment...


Robiąc 50 zadań z matematyki przez 6 godzin, co krótką przerwę dopisywałam kawałek kodu i zrobiłam dla Was szablon z Rihanną. Mi on osobiście się najbardziej podoba ze wszystkich szablonów, jakie kiedykolwiek zrobiłam! :)
A na za tydzień czeka dla Was szablon z pamiętnikami z wampirów i sporo nagłówków (mam nadzieję) :)

Pamiętajcie, jeśli pobieracie coś z bloga (nagłówek, szablon, sygnaturę) poinformujcie mnie o tym! O szczegółach dowiecie się z regulaminu. :)

SZCZEGÓŁY SZABLONU:
1. szablon trzy kolumnowy, jasny;
2. Szablon z Rihanną z wykorzystaniem cytatów z piosenki "Love Without Tragedy / Mother Mary";
3. Nagłówek i menu stron jest nieruchome, jeśli po zainstalowaniu szablonu źle Wam się będzie wyświetlało, koniecznie napiszcie pod tym postem (dopiszcie maila) a ja skontaktuję się z wami i razem naprawimy problem :D (ale mam na to czas tylko w weekendy. Liczę na wyrozumiałość) :)
4. Gadżety: strony, tekst, lista linków, archiwum, statystyka, button.


No comments:

Post a Comment

Followers

Template made by Robyn Gleams