3/8/14

I've been feeling everything

Szablon z Harrym!
Mam nadzieję, że Wam się spodoba i, że będziecie wracać po więcej :)
Robię co mogę, ale niestety nie mam czasu, aby więcej prac wykonywać.
Zacznę reklamować bloga jak już będzie coś na nim.
A jutro dodam kilka fajnych (przynajmniej tak mi się wydaje) nagłówków :D

NAPISZCIE MI Z KIM CHCECIE MIEĆ SZABLON I NAGŁÓWKI? :)

Pamiętajcie, że jak pobieracie coś z tego bloga, przeczytajcie regulamin i piszcie pod ostatnim postem wraz z hasłem, które jest w regulaminie, które pokazuje mi, że przeczytaliście regulamin. :)
Zanim zainstalujecie szablon radzę zapoznać się z instrukcją instalacji!



SZCZEGÓŁY SZABLONU:
1. Trzykolumnowy;
2. Szablon z Harrym Syles'em z wykorzystaniem cytatu z piosenki "Kiss Me" Ed'a Sheeran'a.
3. Ciemny.
4. Lewa kolumna jest nieruchoma, więc radzę mieć małą ilość stron, aby nie wychodziła poza ekran.


7 comments:

  1. kocham twoje szablony <3 Mogłabyś zrobić jakieś szablony z Demi Lovato bądź Ellie Goulding ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli się nie pojawią w jutrzejszej notce z nagłówkami, to pojawią się za tydzień. Ale pewnie do jutra coś zrobię :)

      Delete
  2. Napisałam komentarz po "Kolejką"... mogła byś przyjąć zamówienie? bardzo mi na tym zależy... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety mam 2 miesiące do matury i nie mam czasu na zamówienia. Jeśli dopisałaś się do kolejki, to z pewnością po maturach do ciebie napiszę i poproszę o wysłanie maila z zamówieniem. Wcześniej nie ma szans, przepraszam ale to siła wyższa :(

      Delete
    2. Szkoda :/ życzę powodzenia na maturze ...

      Delete
  3. Mi by się przydał jeszcze jeden z Ritą Orą albo Game'em, ale zapewne tylko ja bym je wykorzystała xd Może zrób coś z Niną Dobrev albo coś :D Chociaż z Ritą to nie widziałam chyba nigdzie nagłówków, to byś się wyróżniła xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, z Ritą będzie i z Niną. Z Gamem nie zrobię, bo po pierwsze mam mało zdjęć, a po drugie, jak napisałaś, ty pewnie byś tylko z tego korzystała.
      Ale twoje propozycję pozostawiam na kolejną notkę, nie jutrzejszą! :)

      Pozdrawiam :)

      Delete

Followers

Template made by Robyn Gleams