3/7/14

I'm hurting myself.




Obiecany szablon z Miley!
Jutro dodam szablon z Harrym i na pewno w weekend pojawi się kilka nagłówków.
Napiszcie mi z kim chcecie mieć szablony i nagłówki, to bardzo mi pomoże! :)

Po pierwsze zanim cokolwiek pobierzecie zapoznajcie się z regulaminem.
Po drugie zanim zainstalujecie zapoznajcie się z instrukcją instalacji. 


SZCZEGÓŁY SZABLONU: 

1. Szablon z Miley Cyrus z wykorzystanymi cytatami z piosenki "Someone Else"
2. Dwukolumnowy, lewostronny, jasny ;)
3. Gadżety: lista stron, tekst, statystyka, archiwum, o mnie, button. Jeśli chcesz inne gadżety, napisz pod tym postem, z pewnością pomogę! :)



   

4 comments:

  1. Jaki piękny. Każdy Twój szablon jest taki cudowny, nie mam bladego pojęcia jak Ty to robisz, eh. Ile, tak około, zajmuje Ci zrobienie jednego szablonu? Musisz wkładać w to dużo pracy.
    Nie mogę doczekać się mojego upragnionego szablonu z Harrym, ojejuu. Dziękuję, że go robisz:))
    Wszystkiego naaj z okazji dla kobiet kochanie xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zrobienie szablonu zajmuje mi... różnie. Od 2 do 5 godzin (ale robię je z przerwami) oczywiście nie wliczając robienia nagłówka, gdzie jest kolejne 1,5-2 godziny pracy (co najmniej).

      Cieszę się, że Ci się podoba i nawzajem, wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet *.*

      A Harry będzie dziś albo jutro :)

      Delete
  2. hasło: It's good, 'till it goes bad.
    nazwa szablonu: I'm hurting myself.
    adres bloga: http://i-will-do-anything-for-you.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. poprawa:
      Hasło : fine-tuned supersonic speed machine

      Delete

Followers

Template made by Robyn Gleams