3/21/14

Hey there little stranger.


Hej! Powracam do Was z szablonem z pamiętników wampirów. Jak interesuje Was ten temat, mogę częściej takie robić :D
A w weekend opublikuje dwa szablony z Rihanną (które miałam kiedyś na swoich blogach, a teraz są mi nie potrzebne, ale kody zachowałam, więc nie ma problemu z publikacją ich) i planuje zrobić kilka nagłówków. Jeden z pamiętników już mam, ale potem go opublikuję :D

Pamiętajcie, że zanim pobierzecie cokolwiek z tego bloga zapoznajcie się z regulaminem i poinformujcie mnie o każdym pobraniu!

Teraz  łapcie The Vampire Diaries.

SZCZEGÓŁY SZABLONU:
1. Ciemny, dwukolumnowy.
2. Temat to "Pamiętniki Wampirów" z wykorzystaniem cytatów z piosenki Dawida Podsiadło "Litte Stranger"
3. Gadżety: strony, tekst, statystyka, lista linków, button.



2 comments:

  1. Widzę, że wykorzystano moją propozycję. :) Super! Podoba mi się szablon, zresztą jak wszystkie Twoje prace. :)
    Fajnie, że zobaczymy szablony z Rihanną. Mam taką małą propozycję, że kiedyś mogłabyś wykonać szablon, taki delikatny z Zaynem. :)

    ReplyDelete
  2. Podziwiam Cię z tymi szablonami :D Ostatnio sama próbuję coś zmącić i nagłówki zupełnie mi nie wychodzą, a ze stronami też mam problemy jak już szablon ustawiam xd Jeżeli chcesz się pośmiać to zajrzyj http://west-coast-nigga-2.blogspot.com/ xd
    Mi by się przydał szablon do tego nagłówka z Ritą co zrobiłaś. Za Twoim pozwoleniem, mogłabym go spróbować sama jakoś ustawić, ale to tylko jak pozwolisz :)

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams