3/15/14

Counting up my deamons...

I powracam z pięcioma nowymi nagłówkami. Tym razem mam dla was Miley, Rihannę, Zayna i Ritę Orę.
Mam nadzieje, że Wam się spodobają! Napiszcie mi propozycje na następne grafiki, a może chcielibyście żebym zrobiła szablon z jakimś już udostępnionym nagłówkiem?
(Ps: tak, pamiętam o Ninie Dobrev. Nagłówek z nią będzie w następnej notce). :)

Tak, to jest pora by wreszcie zacząć reklamować tego bloga, bo ja się tu produkuję, a mam wrażenie, że nikt tego nie czyta xD
Szkoda, że mam tak mało czasu na tworzenie, ale przed maturą uczę się prawie non stop. :( Nigdy nie pomyślałabym, że można się tyle uczyć! W przerwach robię co jakiś czas jakąś grafikę, ale nie tyle ile bym chciała. Ale na pocieszenie dodam, że po maturach mam najdłuższe wakacje w życiu <3 I wtedy wykonam wszystkie szablony na zamówienie z kolejki.  Proszę, nie wysyłajcie mi maili z zamówieniami, bo na prawdę mimo dobrych chęci nie mogę ich zrobić :(

No cóż, łapcie nagłówki i pamiętajcie, że jeśli pobieracie cokolwiek z mojego bloga, najpierw zapoznajcie się z regulaminem! :) 



17 comments:

  1. Jak zwykle świetne nagłówki. Najbardziej podoba mi się ten z Zaynem, ale z Ritą i ten pierwszy z Rihanną... Boskie po prostu.

    Proponuję szablon z Niną Dobrev, Paulem Wesley'em i Ianem Somerhalderem. Ogólnie coś z Pamiętników Wampirów. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wezmę pod uwagę i może pojawią się tematy pamiętników w następnym tygodniu! Może nie na szablonie, ale na nagłówkach ;)

      Delete
  2. Jej, nagłówek z Ritą jest boski! *.* Zapewne wykorzystam go niebawem do drugiej części mojego opowiadania :D A jak już zaczniesz przyjmować zamówienia, to z pewnością się zgłoszę na jakiś specjalny szablon :D Podoba mi się jeszcze ten ostatni szablon :) Są po prostu śliczne.

    ReplyDelete
  3. Wszystkie nagłówki są boskie! <3

    ReplyDelete
  4. Wykonujesz szablony na Zwiastunownie? <3
    Bo byłabym zainteresowana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem co to jest "Zwiastunownie"...
      Wykonuję szablony tylko te, które są na mojej stronie :)

      Delete
    2. Hehe :)
      Zwiastunownie coś podobnego do Szablonownicy tylko u nas nie zamawia się szablonu tylko krótkie zwiastun w filmiku o twoim blogu :)
      Obecnie przyjmujesz zamówienia? ;)

      Delete
    3. Teraz nie przyjmuję zamówień, ale zapraszam do zapisania się do kolejki :)

      Delete
  5. Pobieram szablon wolny z Justin'em Bieber'em na http://pokonaj-cisze.blogspot.com/


    fine-tuned supersonic speed machine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czekaj, zaraz sprawdzę i naprawię:)

      Delete
    2. Wgrałam na hosting jeszcze raz. Teraz powinno być dobrze :)

      Delete
    3. oo dziękuje i przepraszam za problem. xd

      Delete
    4. Jaki problem? Właśnie ja dziękuję za informacje, bo inaczej bym tego nie wiedziała i nie poprawiła :D

      Delete
  6. nagłówki boskie *jak zawsze* co ty na to aby zrobić szablon z Demi i Justinem ? lub css do tych nagłówków: http://i1304.photobucket.com/albums/s534/couldabeenthe1/countingupmydemons_zpse2f0bdc3.png
    http://i1304.photobucket.com/albums/s534/couldabeenthe1/flamesjustcreateus_zps10422a47.png
    http://i1304.photobucket.com/albums/s534/couldabeenthe1/youmyeverything_zps5d6f1c2c.png
    http://i1304.photobucket.com/albums/s534/couldabeenthe1/thesunisgoindownall_zpse4553d56.png
    http://i1304.photobucket.com/albums/s534/couldabeenthe1/themlipswontletmego_zps13351a15.png
    miałam wybrać jeden ale nie umiem te prace są takie jkadvjaksldmlk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogę zdradzić, że na za tydzień mam dla Was 4 szablony, ale do całkiem innych nagłówków :D A co do tych, to pomyślę *.*

      Delete

Followers

Template made by Robyn Gleams