2/25/14

The flames climb high into a night

No i jestem!
Mam dla Was na miły początek 3 nagłówki. Jeden z Justinem, dwa inne z modelkami, więc może Wam się przydadzą :)

PRZED POBRANIEM CZEGOKOLWIEK ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM.

Obiecany szablon z Justinem (As long as you love me ) udostępnię w piątek, ewentualnie w sobotę i jestem w trakcie robienia szablonu z Niallem, ale nie wiem czy się wyrobię na ten weekend.

Sygnatury będę dodawała jako dodatkową grafikę do posta z wolnym szablonem i taka sygnatura będzie nawiązywała do danego szablonu. Tak to wymyśliłam sobie i myślę, że to będzie dobry sposób prezentowania sygnatur!

Piszcie mi propozycje na jakie szablony i nagłówki (z kim) jest zapotrzebowanie! Wezmę to pod uwagę ;) Możecie także proponować ulubione cytaty (max 2 linijki) z piosenek, albo ogólnie jakieś inne ciekawe cytaty!

Do pierwszego nagłówka mam w planach zrobienie szablonu, nagłówek z Justinem jest dostępny w dwóch rozmiarach, drugi nagłówek ma na górze przezroczyste tło (nad półkolem, które je kadruje. Piszę to na wypadek, gdyby komuś się wyświetlało białe) co znaczy, żeby nie zapisywać go jako .jpg ale jako .png koniecznie!



Wiem, że póki co mój blog ma mało wyświetleń i czytelników, ale jak skompletuję już kilka prac do pobrania, zacznę reklamować bloga!

I tak miło mi, że ktokolwiek to czyta ;)
Do zobaczenia! xx

4 comments:

  1. Ładny jest ten pierwszy nagłówek. Bardzo mi się podoba. Drugi też jest w porządku, fajna kolorystyka. Ten z Justinem najmniej mi się podoba, może dlatego, że nie jestem fanką tegoż piosenkarza.

    Niall. Niall. Niall. :D Już nie mogę doczekać się, kiedy opublikujesz notkę z szablonem :)

    ReplyDelete
  2. Najbardziej podoba mi się ten drugi nagłówek. Jest taki uniwersalny (nie widać twarzy modelki, więc może to być dowolna czarnowłosa bohaterka ff). Pierwszy też jest świetny. Co do tego z Justinem, to jak na mój gust jest za jasny, ale to tylko moje zdanie.
    Moja droga Mel, a nagłówki też będziesz robić na zamówienie?
    Pozdrawiam,
    breath xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie. Nagłówków nie będę robić na zamówienie, ale możecie wpisywać swoje propozycje co byście chcieli zobaczyć POD NAJNOWSZYM POSTEM. Możecie proponować jakieś fajne cytaty, jakieś konkretne osoby, ale wtedy jeśli coś wykonam z waszych propozycji, będzie to dostępne dla wszystkich* :)


      *dopiszę to w weekend do regulaminu, także wtedy już będzie wszystko jasno i przejrzyście wytłumaczone ;)

      Delete
  3. to wszystko jest ajfhjdsfbnjdsf
    nie mogę się zdecydować 1/2 oba są wspaniałe!

    ReplyDelete

Followers

Template made by Robyn Gleams