2/28/14

Ounce of innocence



Mam dziś dla Was drugi szablon, obiecany z Niallem. Miałam chwilę, posiedziałam i się wyrobiłam, chociaż nie jestem zadowolona z rezultatu. Ale może komuś z Was się spodoba! :)
Jutro może dodam kilka nowych nagłówków.
Napiszcie mi z kim chcecie mieć nagłówki i szablony! To mi bardzo pomoże ;) 

Po pierwsze zanim cokolwiek pobierzecie zapoznajcie się z regulaminem.
Po drugie zanim zainstalujecie zapoznajcie się z instrukcją instalacji.



SZCZEGÓŁY SZABLONU:
1. Szablon z Niallem Horanem z wykorzystanymi cytatami z piosenki "Her Name Is Alice"
2. Dwukolumnowy, prawostronny., sama nie wiem czy on jest ciemny czy jasny, więc nie przypiszę mu żadnej z tych cech ;)
3. Gadżety: lista stron, tekst, statystyka, archiwum, o mnie, button. Jeśli chcesz inne gadżety, napisz pod tym postem, z pewnością pomogę! :) 



4 comments:

  1. Przydałby mi się jakiś szablon z Harrym Stylesem, a już na pewno z Holland Roden, gdybyś mogła to wziąć pod uwagę. Taka moja propozycja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z Harrym, pewnie! Ale nie wiem kto to Holland Roden. Jeśli mi prześlesz około 10-15 dobrych i dużych zdjęć na maila (znajdziesz w zakładce 'kontakt'), to w ciągu 3 tygodni może pojawi się na blogu :)
      Jeśli mi nie prześlesz tych zdjęć, to zrobię, któryś z najbliższych szablonów z Harrym :)

      Delete
  2. Mi także przydałby się szablon z Harrym, więęc czekam z niecierpliwością na post z nim w roli głównej.
    Twoje szablony są perfekcyjne, jeju. Nie wiem jak Ty to robisz, ale zakochałam się w nich, naprawdę.
    Nie mogę się doczekać kolejnego szablonu, wiesz może kiedy, tak na oko, możemy się go spodziewać?:)x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będzie z Miley w ten weekend najprawdopodobniej, ale na tym kończę na ten tydzień ;) I kilka nagłówków dodam :)

      Dziękuję za miłe słowa ;)

      Delete

Followers

Template made by Robyn Gleams