2/28/14

As long as you love me



I wróciłam z obiecanym szablonem z Justinem! Jest szansa, że w weekend dodam szablon z Niallem, bo dziś się źle czuję i nie poszłam do szkoły, więc nad nim posiedzę ;) No i będzie kilka nowych nagłówków :D

Po pierwsze zanim cokolwiek pobierzecie zapoznajcie się z regulaminem.
Po drugie zanim zainstalujecie zapoznajcie się z instrukcją instalacji.

SZCZEGÓŁY SZABLONU:
1. Szablon z Justinem Bieberem z wykorzystanymi cytatami z piosenki "As long as you love me"
2. Dwukolumnowy, ciemny.
3. Proponuje mieć przynajmniej 5 stron, ponieważ mniejsza ilość powoduje, że pasek boczny się przesuwa w górę. (jeszcze nie wiem jak to naprawić) :(
4. Gadżety: lista stron, lista linków, tekst, statystyka, archiwum, button. Jeśli chcesz inne gadżety, napisz pod tym postem, z pewnością pomogę! :)




Enjoy!!!


PS: Zmieniłam nazwę konta google z 'Mel Wels' na 'Robyn Glames'. Powodem tego było to, że dużo osób zaczęło mnie utożsamiać z bohaterką mojego pierwszego fanfiction. A tamta nazwa została wymyślona właśnie pod tamto ff, a wtedy jeszcze nie wiedziałam, że z tego konta będę prowadziła więcej blogów.

4 comments:

  1. Cudowny szablon! Strasznie mi się podoba. Niestety nie mam możliwości wykorzystania go. :c
    Co do szablonu wolnego, to przydałby się z Taissą Farmigą, ale nie ma musu :)
    Może inaczej. Po prostu rób prace, które będą się podobać Tobie, a ja chętnie nacieszę nimi oczy ;)
    Pozdrawiam,
    breath xx

    ReplyDelete
  2. fine-tuned supersonic speed machine
    Pobrałam szablon z Justinem, ten w powyższym poście na bloga http://hidden-jbfanfiction.blogspot.com/.xx

    ReplyDelete
  3. Pobieram szablon na bloga:
    http://forgive-the-devil.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło, fajnie, ale następnym razem napisz najpierw hasło podane w regulaminie (żebym wiedziała, że przeczytałaś regulamin) i o pobraniu czegokolwiek informuj pod ostatnim postem!

      :)

      Pozdrawiam :)

      Delete

Followers

Template made by Robyn Gleams